آیرال خبر،مسئول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورا گفت: بیست و چهارمین مسابقات قرآنی سپاه عاشورا با حضور افراد منتخب معرفی شده نواحی 23 گانه بسیج استان برگزار می‌شود.

آیرال خبر ،خلیل باباشپور در گفتگو با معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا به تشریح روند برگزاری بیست و چهارمین مسابقات قرآنی مرحله استانی بسیج سپاه عاشورا در آذربایجان‌شرقی پرداخت.

وی گفت: این مسابقات برای شناسایی افراد مستعد و توانمند قرآنی بسیجی در استان و ایجاد رقابت سالم در میان شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورا ادامه داد: بیست و چهارمین مسابقات قرآنی سپاه عاشورا با حضور افراد منتخب معرفی شده نواحی 23 گانه بسیج استان و در میان خواهران و برادران خواهد بود.

وی یادآور شد: این مسابقات روزهای 23 و 24 آذرماه در محل معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه عاشورا در خیابان حافظ تبریز برگزار می‌شود.

باباشپور تاکید کرد: برادران در روز 23 آذرماه با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت و خواهران بسیجی فعال در عرصه قرآنی نیز روز 24 آذرماه با همدیگر مسابقه قرآنی خواهند داد.

وی افزود: متسابقین از بین اعضای هسته‌های قرآنی حلقه‌های تربیتی صالحین به این مرحله راه یافته‌اند و در رشته‌های حفظ قرائت تحقیق، ترتیل اذان، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولان فرهنگی و مذهبی استان، شهر و نیز مسئولان سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‌شود.

وی تنها راه نجات از شبیخون فرهنگی دشمن را تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) دانست و اظهار داشت: راه نجات از شبیخون فرهنگی، تمسک به قرآن کریم است.

باباشپور تصریح کرد: مهم‌ترین قدرت نرم در مکتب نورانی اسلام قرآن و عترت است و با تمسک به این دو می‌توان قدرت‌های نرم فرهنگ اسلامی از جمله ایمان و معرفت، تقوا، عمل صالح، جهاد، ایثار و شهادت‏طلبی را شناسایی کرد.

فرهنگی 94/9/23

کدخبر 110367

خبرنگار 125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.