آیرال خبر،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر اداره کل در  هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش آیرال خبر،فرزین حق پرست ضمن یاد آور شدن اهمیت مقوله پژوهش در سند تدبیر و توسعه استان و لزوم وجود نگاه پژوهش محور در حوزه میراث فرهنگی گفت: اداره کل ميراث فرهنگی یک سازمان فرهنگی است که با بهره مندی از تحقيقات، پژوهش ها و مطالعات می­تواند به تعالی و پيشرفت بیش از پیش دست یابد.

وی افزایش کمی و کیفی  تحقیقات و پژوهش های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را  مورد تاکید قرار داده و برگزاری همه ساله آیین تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه های سه گانه را نشانگر اهمیت و جایگاه ویژه پژوهش در این اداره  کل دانست.

فرزین حق پرست تشویق و انگیزه بخشی به کارکنان و مدیران اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی برای تلاش و فعالیت بیشتر در حوزه پژوهش را از دیگر رویکرد های جدی اداره کل عنوان کرد و افزود: امیدواریم تا با تداوم این رویه و کاربردی شدن نتایح این پژوهش ها اثرات بلند مدت و مثبت پژوهش را در عملکرد بهتر اداره کل شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

گفتنی است 22 تا 27 آذر ماه در تقویم رسمی کشور هفته پژوهش نام­گذاری شده است .

فرهنگی 94/9/20

کدخبر110

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

 

 

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.