آیرال خبر،ظاهرا دلیل اصلی بی نتیجه ماندن نتیجه جلسه هیات مدیره تراکتورسازی درباره تونی اولیویرا مطالبات این مربی پرتغالی است.

به گزارش آیرال خبر، جلسه هیات مدیره تراکتورسازی شب گذشته در تهران برگزار شد اما برخلاف انتظارها در این جلسه برای رفتن تونی اولیویرا نتیجه‌ای حاصل نشد و کار به روزهای آتی کشیده شد.

ظاهرا تونی اولیویرا شرط جدایی خود از تراکتورسازی را دریافت مطالباتش عنوان کرده است؛ مطالباتی که از 40 هزار دلار تا 240 هزار دلار عنوان می‌شود و در روزهای اخیر باعث بحث رسانه‌ای میان مدیرعامل فعلی و مدیران قبلی تراکتورسازی شده است.

نکته جالب درباره تونی این است که ظاهرا او گفته پولی که تا اینجای فصل گرفته را هم پس نمی‌دهد و به این ترتیب در جلسه هیات مدیره تراکتورسازی نتیجه مشخصی به دست نیامده تا درباره مطالبات او به صورت دقیق بررسی شود و در نهایت تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.

همه این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که شنیده شده تونی از تراکتورسازی مدتی پیش به دلیل مطالباتش به فیفا شکایت کرده و عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در یکی از اظهاراتش عنوان کرده که اسناد مربوط به برخی بدهی‌ها در باشگاهش نیست و باید از طریق فدراسیون درباره آنها استعلام بگیرد و شاید همین مسئله باعث شده تا جلسه شب گذشته هیات مدیره تراکتورسازی درباره تونی اولیویرا بدون نتیجه خاصی به پایان برسد.

ورزشی 94/9/16

کدخبر110341

خبرنگار: 42

انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.