آیرال خبر،هنرمند گرافیست تبریزی، با اشاره به این که موشن‏گرافيكس قدرتمند‌ترين ابزار براي رسانه‌هاي جديد است بر لزوم تاسیس این رشته در دانشگاه و تاسیس  انجمن موشن گرافیکس به عنوان پایگاه صنفی برای فعالان حرفه ای این رشته تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر،عمار عیسی پور در همایشی که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه ساری برگزار شد تصریح کرد: موشن‏گرافيكس را می‏توان ابزاري براي زندگي بخشيدن به تصورات و خيال آدمي خواند.

وی خاطرنشان کرد: امكاناتي از قبيل رسانه‌هاي ديجيتالي، رسانه‌هاي زمان محور و رسانه‌هاي تعاملي كه به واسطه آن ابزارهاي جديدي خلق شده‌اند، در نتیجه  پيشرفت تكنولوژي در اختیار هنرمندان، طراحان و صاحبان برندها بوجود قرار گرفته اند.

این استاد دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز ادامه داد:  تمامي اين پيشرفت‌ها را نوع جديدي از ارتباطات برشمرد که درك آدمي را از جايگاه خويشتن متفاوت كرده است.

عیسی پور افزود: نتيجه اين پيشرفت‌ها براي طراحان و متخصصين ارتباط تصويري گسترش و افزايش كيفيت ارتباط با مخاطبين بوده است.

گفتنی است در این همایش عمار عیسی پور، حيطه‌هاي حضور و ژانرهاي موشن گرافيكس به همراه نمايش آثار عنوان‏بندی فیلم، هویت شبکه‏های تلویزیونی، موزيك ويديو‏ها، برنامه‏های تلفن همراه، آگهی‏های تلویزیونی، برنامه‏های رسانه‏های تعاملی به حاضرین معرفی کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالات حاضرین پيش نياز‌ها و مهارت‌هاي مورد نياز براي ورود به دنياي موشن گرافيكس را پاسخ داده

فرصت‌هاي شغلي براي طراحان موشن گرافيكس را تشریح کرد.

این گزارش می افزاید، عمار عیسی پور، پیش از این با حضور در نشست های تخصصی گپ گرافیک و صبح خلاق در تبریز، سخنرانی های تاثیرگذاری در حوزه گرافیک و ارائه داده است.

علمی 94/9/28

کد خبر110391

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.