آیرال خبر،مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مطالبه اشپیتیم آرفی بازیکن فصل یازدهم لیگ برتر این تیم بسیار جدی است اما تلاش می کنیم این موضوع را حل و فصل کنیم.

آیرال خبر،سعید عباسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شکایت این بازیکن به دلیل مطالبات مالی از طریق فیفا، اظهار کرد: در صورتی که این رقم با توافق بین طرفین پرداخت نشود کسر امتیاز از تراکتورسازی در لیگ برتر وجود دارد اما من به هواداران قول می دهم این قضیه را در سریع ترین زمان رفع می کنیم.

اشپیتیم آرفی بازیکن 36 ساله آلبانیایی تبار اهل کشور کوزوو در زمان سرمربیگری قلعه نویی به تراکتورسازی ملحق شد و با عملکرد ضعیف نتوانست انتظارات را برآورده کند که به همین دلیل از سوی باشگاه کنار گذاشته شد.

عباسی مجموع مطالبات این بازیکن از باشگاه تراکتورسازی را یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه پیشتر با مدیر برنامه های آرفی برای پرداخت تدریجی این رقم توافق کرده بودیم اما این توافق عملی و اجرایی نشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس قرار بود بخشی از مبلغ فوق را به صورت نقد و بقیه را در موعدهای تعیین شده به حساب این بازیکن واریز کنیم که مورد پذیرش آنها واقع نشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بدهی های این باشگاه به بازیکنان خارجی را یکی از چالش های مهم خواند و گفت: طی سال های گذشته در این زمینه و نحوه پرداخت حق و حقوق بازیکنان خارجی سهل انگاری های انجام شده که باید با رایزنی های مختلف نسبت به این تهدید باشگاه را مصون داریم.

ورزشی 94/10/5

کدخبر110408

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.