آیرال خبر: مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک راه 460 روستا در آذربایجان‌شرقی را مسدود کرده است.

به گزارش آیرال خبر، علی‌اصغر سیاری اظهار داشت: بارش برف در استان آذربایجان‌شرقی موجب مسدود شدن راه 460 روستا در استان شده است.

وی گفت: شهرستان مراغه با 20 روستا، هشترود با 40 روستا و میانه با 250 روستا از جمله شهرستان‌های استان هستند که بیشترین راه روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده است.

سیاری اظهار امیدواری کرد که تا 24 ساعت آینده راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف، برف‌روبی و بازگشایی شود.

این مقام حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در عین حال از باز بودن راه‌های روستایی که در مسیر راه‌های اصلی قرار دارند، خبر داد.

وی در مورد راه‌های اصلی استان نیز گفت: تمام راه‌های اصلی آذربایجان‌شرقی باز بوده و صرفا در بخش چاراویماق به دلیل شدت بارش و کولاک شدید مشکل وجود دارد که اکیپ‌های فعال در این بخش نیز تلاش می‌کنند تا از بسته بودن راه جلوگیری کنند.

جواد ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی نیز به خبرنگار فارس در تبریز گفت: تمام جاده‌های استان به دلیل بارش برف روز گذشته لغزنده و حادثه‌ساز بوده و شهروندان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی بررسی وضعیت خودرو قبل از حرکت به لحاظ پر بودن باک بنزین، سالم بودن لاستیک‌ها و برف پاک‌کن و چراغ‌های عقب و جلو و همچنین همراه داشتن لباس گرم و خوراکی را برای افرادی که قصد سفر دارند توصیه کرد.

ناموران از مردم خواست در صورت بروز هرگونه حادثه رانندگی با شماره تلفن 110 تماس حاصل شود و نیروهای امدادی در جاده‌ها به صورت متمرکز از طریق اعلام پلیس راه در محل حاضر خواهند شد.

وی گفت: مردم می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و قدردانی خود را در زمینه تلاش‌های پلیس راه از طریق شماره 197 اطلاع دهند تا روند خدمات‌رسانی بیش از پیش بهبود یابد.

اجتماعی 10/10/1394

کد خبر ۱۱۰۴۲8

کد خبرنگار ۱۲۲۵

انتهای پیام

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.