آیرال خبر،دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال کشور ثبت‌نام باشگاه‌های تراکتورسازی تبریز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان برای حضور در مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا را در سیستم Afacaf به‌ صورت آنلاین انجام داد.

به گزارش آیرال خبر،مهلت نهایی 23 ژانویه 2016 (سوم بهمن‌ماه 1394) بوده است که قبل از موعد مقرر، دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال امروز و پس از رفع نواقص مدارک باشگاه‌ها و پایان زمان نقل و انتقالات، کلیه مدارک را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

وضعیت نامعلوم بازی نمایندگان باشگاه‌های عربستان و ایران

تیم های عربستانی اعلام کردند که برای انجام مسابقات خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به ایران سفر نخواهند کرد که فدراسیون فوتبال عربستان نیز از این تصمیم باشگاه‌های خود حمایت کرده است.

قرار است هفته آینده جلسه‌ای با حضور روسای فدراسیون فوتبال دو کشور و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوحه قطر برگزار شود و در مورد میزبانی مسابقات بین دو کشور تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که شهرام دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرده است که طبق اهداف AFC فوتبال از سیاست جدا بوده و ایران از حق و حقوق میزبانی خود کوتاه نیامده و در صورت نیامدن تیم‌های عربستانی به ایران باید نتایج این بازی ها سه بر صفر به سود تیم های ایران اعلام شود.

تیم تراکتورسازی تبریز یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم الهلال عربستان هم‌گروه بود و برگزاری یکی از سه میزبانی این تیم در هاله‌ای ابهام قرارگرفته است.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا کنفدارسیون فوتبال آسیا در مورد زیاده‌خواهی‌های تیم‌های عربستانی کوتاه آمده و برای برگزاری بازی‌ها نمایندگان این دو کشور را در کشور ثالث رضایت داده و یا حکم به برگزاری بازی‌ها به صورت گذشته به صورت رفت و برگشت داده و به درخواست این تیم‌ها توجهی نخواهد کرد؟

ورزشی 94/11/1

کدخبر110468

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.