آیرال خبر،حسین نجاتی در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار داشت: کاهش آلودگی‌های صوتی، زیست محیطی و نیز کنترل و کاهش ترافیک از جمله مزیت‌های انتقال صنوف به شهرک صنعتی صنفی به‌شمار می‌رود.

به گزارش آیرال خبر،وی با اشاره به توافق اتاق اصناف و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در خصوص تسریع انتقال صنوف به شهرک‌های صنعتی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی استان توسعه شهرک‌های صنفی مدرن است.

نجاتی اظهار داشت: با تشکیل کمیته‌ای متشکل از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شرکت شهرک‌های صنعتی، صنوف تولیدی و توزیعی با اولویت آلایندگی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منتقل خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی که در روزهای گذشته به عضویت هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی کشور در آمده است، تأکید کرد: در استقرار صنوف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرایط مکانی به شکلی در نظر گرفته خواهد شد که دسترسی شهروندان به آن آسان و سهل باشد.

براساس این گزارش، انتقال واحدهای صنفی آلاینده به شهرک‌های صنعتی و تخصصی از جمله مسائلی که در دفعات مختلف از سوی مسئولان مطرح و بر آن تاکید شده اما تا به امروز اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.

اجتماعی 94/11/14

کدخبر110

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.