آیرال خبر،امام جمعه موقت گفت: دشمنان از ماه‌ها پیش برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات تلاش می‌کند، اما ملت مانند گذشته پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی می‌دهند.

به گزارش آیرال خبر،، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار با اشاره به اهمیت فوق‌العاده مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در واقع رقم زدن سرنوشت سیاسی مردم است، اظهار داشت: بصیرت، لازمه حضور گسترده و باشکوه‌تر مردم در انتخابات هفتم اسفندماه است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار مردم آذربایجان به مناسبت قیام 29 بهمن تبریز اظهار داشت: دشمن با تخریب شورای نگهبان و زیرسئوال بردن تصمیم‌های آن به دنبال القای غیرقانونی بودن انتخابات را دنبال می‌کنند.

آیت الله آل‌هاشم با بیان اینکه حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای لبیک دوباره به نظام و گزینش شایسته ترین‌ها برای ادامه راه شهیدان و توسعه و پیشرفت کشور است، تصریح کرد: حضور گسترده تر مردم در انتخابات عزت و اقتدار بیش از پیش نظام را به دنبال خواهد داشت.

وی از انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی-احتماعی و عاملی برای دخالت مردم در سرنوشت کشور نام برد و گفت: یکی از رمزهای ماندگاری و استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی، برگزاری انتخابات است.

امام جمعه موقت تبریز بار دیگر بر حساسیت دشمن روی انتخابات در ایران به ویژه انتخابات مجلس خبرگان گفت: مجلس خبرگان کلید اسلامیت نظام است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار حضور گسترده در انتخابات مجلس در انتخابات مجلس خبرگان شد و افزود: هر دو مجلس از اهمیت برخوردار است، مجلس شورای اسلامی وظیفه قانونگذاری و نظارت بر مسئولان اجرایی کشور را بر عهده دارد، از این رو مردم با حضور گسترده و با انتخاب اصلح و شایسته در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات در دیدار با مردم تبریز تصریح کرد: سخنان رهبر در خصوص انتخابات در این دیدار فصل‌الخطاب است و باید منشور انتخابات شود.

آیت الله آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود به اول اسفندماه سالروز شهادت آیت الله شهید محلاتی را گرامی داشت.

 

سیاسی94/11/30

کدخبر110616

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.