آیرال خبر ،رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خطاب به برخی اصولگرایان گفت: تمام حکومت 8 ساله شما اهانت به مردم و تعدی به بیت‌المال بود، ما متعلق به نظام هستیم و اگر زمانی جنگی رخ دهد شما در خانه خواهید بود و ما لباس رزم خواهیم پوشید.

به گزارش آیرال خبر ،به نقل از حزب ندای ایرانیان، محمدصادق خرازی در همایش اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در تبریز با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران در انتظار جمعهٔ شما مردم آذربایجان است و اگر به اقتدار ایران می‌نگریم هر کدام از شما باید یک رسانه شوید و مردم را پای صندوق بیاورید.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به پیام گفتمان اصلاحات در کشور، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان از قافله‌سالاران خمینی کبیر بودند و بزرگ‌ترین پیام اصلاحات، احیای مدینه‌النبی بوده است.

وی با بیان اینکه ما خواهان اعتلای شورای نگهبان هستیم، خاطرنشان کرد: عدالت نمی‌تواند دائماً در زبان بعضی‌ها باشد اما بدترین عملکرد را داشته باشند.

خرازی با تأکید بر اینکه جمعه روز تجلی میعاد و وحدت ماست، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم برای فرزندانمان زندگی کنیم و دغدغهٔ ایران را داریم چاره‌ای نداریم جز اینکه نقش تاریخی خود را علی‌رغم همهٔ تلخی‌ها با قدرت ایفا کنیم.

وی ادامه داد: ما راه به عقب نداریم زیرا راه ما رو به جلوست، اگر در مجلس انسان‌های فهمیم و قدرتمند باشند روزگار خوبی در پیش خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به برخی اصولگرایان گفت: تمام حکومت 8 ساله شما اهانت به مردم و تعدی به بیت‌المال بود، ما متعلق به نظام هستیم و اگر زمانی زبانم لال جنگی رخ دهد شما در خانه خواهید بود و ما لباس رزم خواهیم پوشید.

دیپلمات با سابقه کشورمان با بیان اینکه زیبنده نظام ما نیست که حصر وجود داشته باشد، اظهار داشت: من دیروز از لبنان آمدم، کوچه و پس‌کوچه‌های آنجا به نام ایران و رهبر ایران است؛ در سال‌های گذشته به نزدیک‌ترین یاران انقلاب و به رزمندگان توهین شده ‌و متأسفانه بی‌اخلاقی و افترا باب شده است، امیدوارم نتایج انتخابات در آخر به این بی‌اخلاقی‌ها پایان دهد.

خرازی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان ایستاده‌اند، یادآور شد: بزرگان اصلاحات کسانی هستند که «تکرار سخنشان» جامعه را متحول کرده و برای همه ما معین است شخصیت‌های استثنایی تاریخ ما اصلاح‌طلبان در تلاش هستند که محبت و دوستی میان مردم گسترش پیدا کند.

سیاسی 95/2/6

کدخبر110745

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.