و خدا مي داند كه اگر دوازده سال به ازاي خدمتي در حد درك و فهم خودت فقط فحش خورده باشي چه احساس خوبي براي خودت داري كه معاف شوي!!
دکتر کوچک زاده در پاسخ حسین دهباشی ، سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی گفت : و خدا می داند که اگر دوازده سال به ازای خدمتی در حد درک و فهم خودت فقط فحش خورده باشی چه احساس خوبی برای خودت داری که معاف شوی!!

به گزارش میدان۷۲، حسین دهباشی با اشاره به آخرین نطق دکتر مهدی کوچک زاده در مجلس ، اینطور نوشت

نمایندهء مردمِ تهران در نهمین دورهء مجلسِ شورایِ اسلامی ، در بخش پایانیِ آخرین نطق میان دستور خود در مجلسِ شورایِ اسلامی گفتند: «آقای هاشمی با ارزیابی مطلوب شرایط کشور فرموده‌اند «حالا دیگر می‌توانم راحت بمیرم»؛ من عرض می‌کنم خدا انشاءالله به شما و همه خادمان ملت ۱۲۰ سال عمر بدهد و هم توفیق داشته باشیم به نحوی این عمر را سپری کنیم که واقعا مرگ برایمان اول راحتمان باشد و با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا به سوی جایگاه ابدی سفر کنیم»
حالا نگارنده نیز دل‌اش می‌خواهد به همانِ سبک و صراحتِ لُریِ همشهری تهرونی‌اش خدمت آقایِ کوچک‌زاده عرض کُند: «می‌گم دوستِ عزیز! حیف! اگه شوما و امثالِ شوما با همین اخلاق و متانتی که امروز در مورد آقایِ هاشمیِ‌رفسنجانی سُخن گفتید قبلا و زود‌تر هم در مورد دیگر مُخالفانِ خود ابرازِ عقیده می‌کردید لابُد اهالیِ دارلخلافهء تهرون نیز قدر شناخته و به این گستردگی و سختی از موهبتِ نمایندگیِ مردمِ ایران معاف نمی‌شُدید!»
اما دکتر کوچک زاده در پاسخ این سخنان دهباشی ، اینگونه جواب وی را دادند :

این وجیزه بند دیگری لازم داشت که ان شاالله به عمد کم گذاشته نشده و به نظرم این است:
اینطور که شما قضاوت فرموده اید، حکما همه خوبانی (بلا نسبت حقیر) که از ادامه خدمت به مردم معاف شدند که چه عرض کنم خونشان هم ریخته شد حداقل این عیب را داشته اند که در مورد مخالفانشان بلد نبوده اند با متانت سخن بر زبان بیاورند!!!

امام ، خوب خوبان رضوان الله تعالی علیه در مورد یکی از آن خوبان گفت :

“آنچه که من راجع به ایشان متاثرهستم، شهادت ایشان درمقابل اوناچیز است و مظلومیت ایشان در این کشور بود. مخالفین انقلاب، افرادی که بیشترمتعهدند، موثرتردرانقلابند، آنها را بیشتر مورد هدف قرار داده اند. ایشان مورد هدف اجانب و وابستگان به آنها در طول زندگی بود. تهمت ها، تهمت های ناگوار به ایشان می زدند. ازآقای بهشتی اینها می خواستند یک موجود ستمکار دیکتاتور معرفی کنند، در صورتی که من بیش از بیست سال ایشان را می شناختم و بر خلاف آنچه این بی انصاف ها در سرتاسر کشور تبلیغ کردند و مرگ بر بهشتی گفتند، من او را یک فرد متعهد، مجتهد، متدین، علاقه مند به ملت، علاقه مند به اسلام و به درد بخور برای جامعه خودمان می دانستم و شما گمان نکنید که این آقایان که وارد شدند در این شغل های دولتی، اینها یک اشخاصی بودند یا هستند که راهی برای استفاده جز این مقام ندارند . اینها هر کدام اشخاص متعهدی بودند که در پیش مردم مقام داشتند، در پیش روحانیت مقام بزرگ داشتند و اینطور نبود که واخورده باشند که بخواهند بیایند اینجا انحصار طلب باشند. خدا انصاف بدهد به آنهائی که انحصار طلب بودند و می خواستند بهشتی و خامنه ای و رفسنجانی و امثال اینها را از صحنه خارج کنند.”

ننگ بر کسی که بگوید با این نوشته می خواهم خودم را با بهشتی مقایسه کنم ! نه ! ابدا !

ولی می خواهم بگویم و هر کس نداند شما برادر عزیز خوب می دانی این فاسد افسادگر (رسانه غربزده بی خبر از ضوابط و ارزشهای اسلامی) وقتی می تواند با خوبان چنین کند معلوم است با ما که در صد خطا شاید یکی دو خوبی هم نداشته باشیم چه می کند !! خصوصا که من چون اصلی ترین ابزار در دست باعث اصلی همه این اختلاف ها و نقارها و کینه ورزی ها و . . را همین ولیده خبیث غربی ها می دانم، از اول یکی از اهدافم مبارزه با این شکل افسارگسیخته و غیر اسلامی موجود در کشورمان بوده است!

راستی چرا دوست نداریم دشمنی ها را ببینیم؟!

همین نطق دیروز حقیر را ببین برادر و نگاهی گذرا به تیترهایی که این فساق برای آن زده اند بینداز پی به بی بند وباری آنها و عدم پای بندیشان به انواع شرف اعم از حرفه ای و غیر آن خواهی برد و هیهات که من خواسته باشم اینان صورت و سیرتم را نیکو جلوه دهند به قول معروف ” خانه ای کو شود از دست اجانب آباد / زشک ویران کنش آن خانه مباد”
اصلا این توصیه به استادی مثل شما لازم نیست ببخشید!

و خدا می داند که اگر دوازده سال به ازای خدمتی در حد درک و فهم خودت فقط فحش خورده باشی چه احساس خوبی برای خودت داری که معاف شوی!!
مگر مثل آن مغروران کج فهم برای آرام کردن خودت همه را جز خودت بی شناسنامه و ترسو و . . . کاسب چیزی بدانی از جمله کاسب تحریم!

سیاسی 95/2/17

کدخبر110753

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.