آیرال خبر،رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی خبر داداجرای طرح نظارت بر تولید و عرضه لوازم‌التحریر در تبریزخبرگزاری فارس: اجرای طرح نظارت بر تولید و عرضه لوازم‌التحریر در تبریز
به گزارش آیرال خبر،رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نظارت بر تولید و عرضه لوازم‌التحریر در تبریز و پلمب 49 واحد صنفی متخلف خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا هنردوست صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گشت‌های کنترلی و نظارتی تلفیقی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس و نمایندگان اتاق اصناف و بازرسان اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر به‌صورت محسوس و نامحسوس تعداد 519 واحد صنفی را بازرسی کردند.

وی در ادامه افزود:در این طرح به تعداد 457 نفر از مدیران واحدهای صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و عدم توزیع لوازم‌التحریر دارای علائم و تصاویر غیرمجاز آموزش‌های لازم ارائه شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این طرح 62 واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب برگه اخطاریه صادر و تعداد 13 واحد صنفی به علت داشتن تخلفات صنفی تذکر داده شد و 49 واحد صنفی برابر ماده 27 قانون نظام صنفی پلمب شدند.

اجتاعی 95/6/25

کدخبر110828

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.