آیرال خبر
به گزارش آیرال به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، “غفور اصغر رضایی” که در چهارمین نشست اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی سخن می گفت، افزود: مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دستگاه های اجرایی نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار دارند.

وی ادامه داد: امروزه نگاه هاي مدرن تر و شفاف تري نسبت به مفهوم روابط عمومي ايجاد شده و اكنون رسمي ترين مواضع و سياستهاي دستگاه از طريق روابط عمومي انعكاس مي يابد.

رضایی به نقش مهم روابط عمومي در داخل دستگاه اجرايي اشاره کرد و اذعان داشت : روابط عمومي هر سازمان با داشتن اطلاعات دقيق و آشنايي كامل از ماموريتهاي درون سازماني خود بايد بتواند هدايت كننده و پاسخگوي افكار عمومي باشد.

وی یکی دیگر از کارکردهای مهم روابط عمومی در دستگاه های اجرایی را گسترش تعامل دستگاه ها با رسانه ها خواند و خاطر نشان کرد: رسانه ها آیینه تمام نمای جامعه بوده و در اطلاع رسانی از تمامی موضوعات نقش موثری دارند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در ادامه وجود شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را ارزشمند خواند و اذعان داشت: حضور نماینده بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در جمع هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برای این بانک غنیمتی ارزشمند است که ضمن اعلام آمادگی همکاری با این شورا امیدواریم زمینه اعتلای بیش از پیش جایگاه روابط عمومی ها در استان فراهم شود.

جواد آهنگری مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز با تقدیر از تعامل سازنده مدیریت شعب بانک توسعه تعاون با روابط عمومی گفت: مدیران ارتباط گستر را می توان در زمره مدیران موفق استان خواند با به عبارتی دیگر مدیرانی که موفق هستند بی تردید ارتباط گستر نیز هستند.

وی ضمن تقدیر از میزبانی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی برای برگزاری چهارمین نشست هیات رئیسه این شورا در سال جاری گفت: شورای هماهنگی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در استان ها تشکیل شده و در طول سال های گذشته علاوه بر برگزاری دوره های مختلف آموزشی، جشنواره های روابط عمومی را نیز برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: تعامل و همکاری ارزشمند مدیر محترم شعب بانک توسعه تعاون با مدیر روابط عمومی این دستگاه اجرایی نشان از درک عمیق ایشان از جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی دارد که امیدواریم سایر مدیران نیز چنین نگرشی نسبت به جایگاه والا و اثرگذار روابط عمومی در دستگاه های اجرایی داشته باشند.

این گزارش می افزاید، امیر کریم زاد شریفی کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در این نشست با بیان اینکه نگرش مدیران بانک توسعه تعاون چه در سطح استانی و چه در سطح ملی ارزشمند و نمونه است، افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان نخستین و تنها بانک دولتی بعد از انقلاب در طول مدت هشت سال و اندی گذشته که از عمرش می گذرد نگرشی متفاوت به مقوله روابط عمومی داشته تا جایی که برگزاری دوره های آموزشی تخصصی همچنین زمینه سازی برای حضور کارشناسان روابط عمومی سطح کشور در نشست ها، کنفرانس ها و سمپوزیوم های روابط عمومی همواره در اولویت قرار داشته است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه بانک توسعه تعاون در نظام بانکی کشور گفت: این بانک توسعه ای همواره تلاش داشته است تا زمینه ایجاد فرصت های مختلف برای شرکت های تعاونی فراهم نماید چرا که بر اساس اساسنامه بانک توسعه تعاون، 70 درصد خدمات این بانک می بایست در اختیار شرکت های تعاونی قرار گیرد.

کریم زاد شریفی افزود: بخش تعاون به عنوان یکی از سه بال اقتصاد ایران با وجود اینکه همواره مظلوم واقع شده ولی تلاش کرده است که نقشی پر تلالو در اقتصاد کشور ایفا کند و در این میان بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور همواره در کنار تعاونی ها بوده است.

وی در ادامه به نقش برجسته شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در ایجاد همگرایی بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: این فرصت پیش آمده باید مغتنم شمرده شود چرا که نگرش عمیق مدیریت ارشد فعلی استان به مقوله روابط عمومی و اطلاع رسانی نشان از درک والایشان از نگاه تخصصی به پاسخگویی و ایجاد پل های ارتباطی دستگاه های اجرایی با مردم و ارباب رجوع دارد.

این گزارش حاکی است، در ادامه جلسه مصوبات جلسه گذشته بررسی شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه های خود پیرامون مباحث جاری در حوزه روابط عمومی پرداختند.ر100069
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.