به گزارش آیرال خبر، بخش دوم بهاریه سردبیر ماهنامه جهان با نگاهی به رویدادهای منتخب ورزشی استان منتشر شد

برگردیم به ورزش خودمون اصلا!
سال 96 بدترین سال تراکتوری برای هوادارای میلیونی این تیم بود. سالی که مدیرعاملش همه کاری کرد جز سربلندی باشگاه!

با ایرانسل و آذرتل و هزارتا شرکت ریز و درشت دیگه قرارداد بست و پول پارو کرد ولی یه بازیکن درست و حسابی جذب نکرد.
البته از حق نگذریم که آجرلو هم به تقلید از شهرداری، کارآفرینی کرد!
آجرلو همه ی فک و فامیلش رو به باشگاه آورد و کلی از خانواده های فامیلش رو از بیکاری و نگرانی نجات داد!
حتی مدیررسانه باشگاهش رو هم از تهران آورد تا همشهریاشم به نان و نوائی برسن!
خلاصه هرچی از این آقای مدیر بگیم کم گفتیم. ایشان نماد “کارآفرینی” میتونن باشن و نشان درجه یک کارآفرینی رو کسب کنند!

گسترش فولاد هم در سکوت خبری کامل و با تعویض سرمربی کروات خود، کریمی را روی نیمکت نشاند تا جناب سرهنگ آب رفته را به جوی بازگرداند که الحق اوایل برگرداند ولی این اواخر بدجوری کم آورده!
البته مدیرعامل این باشگاه هم رکورددار مصاحبه در سال 96 شد و حتی به جای تدارکاتچی تیم هم مصاحبه کرد! آقا هوشنگ دلی از عزا در آورد و حسابی روی ویترین رسانه ها رفت تا مشهورتر از همیشه شود. حتی شنیده شده که وی به جای بازیکنان هم مصاحبه کرده!!

ترک میز بیست و چندساله از سوی دکتری که بدجوری به سازمان ورزش شهرداری تبریز چسبیده بود از معدود اتفاقات شیرین این سال شهرداری بود!
دکتری که بیست و اندی سال رییس سازمان ورزش بود و ماجراهای سکه در گز و سقوط خفت بار تیم شهرداری از لیگ برتر یکی از شاهکارهای مدیریتی وی به شمار می رود!
با روی کار آمدن دکتر رحیمی، قهرمانی به در خانه شهرداری هم رسید!
قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری در رقابت های لیگ حرفه ای کشور هم از آن دست حوادثی بود که لبخند شادی رو به مردم هدیه داد و حتی مهران حاتمی سرمربی این تیم را هم غافلگیر و شگفت زده کرد!

والیبال شهرداری هم که در گام پایانی کم آورد و از راهیابی به فینال باز موند تا به سومی مشترک با پیکان رضایت بده!
البته کار عادل بناکار و شاگردانش ستودنی بود و چیزی از ارزش های این تیم کم نمیکنه!!

قهرمانی تیم مس سونگون که در رشته فوتسال به دست اومد هیچ عوایدی هم اگر نداشت، “کافی” مدیرعامل این باشگاه رو راهی کرمان کرد تا “مس کرمان” رو اداره کنه. مس کرمانی که در مقابل مس سونگون یک “غول” به تمام معناست! ولی این رو هم یادآوری کنیم که اگر معادن مس منطقه سونگون در منطقه ی جغرافیایی جز آذربایجان قرار داشت، الان یک “ابرغول” اقتصادی و ورزشی بود!

سقوط ماشین سازی به دسته اول هم از آن دست حوادث تلخی بود که برای نگارنده بسی دردناک و غم افزا بود چراکه فصل پیش از آن در تب و تاب صعود به لیگ برتر سکته کرده بودم! حالا همون تیمی که با هزار بدبختی صعود کرده بود خیلی راحت سوار آسانسور سقوط شد تا بازهم در دسته یک دست و پا بزند.
البته واگذاری این تیم به باشگاه گسترش هم چندان دردی از این تیم دوا نکرد تا هنوز هم فانوس به دست دنبال فرار از سقوط و این بار به دسته دو باشد!

کنار رفتن نظمی از ریاست اداره ورزش و جوانان استان هم خبرساز شد چراکه نظمی هم بازنشسته بود و هم وعده فرمانداری تبریز را شنیده بود!
شاید اگر لقمه چرب و نرم فرمانداری نبود، نظمی به این راحتی ها سکان ورزش استان را رها نمی کرد ولی چه کنیم که از قدیم گفتن “طمعکار را دروغگو فریب می دهد”! و نظمی بدجوری رکب خورد!
از آن طرف هم بهتاجی حکم گرفت که تبریزی نبود و این برای تبریز با آن پیشینه ی تاریخی یک تحقیر علنی بود! انگار قحط الرجال بود که فردی اردبیلی زمام امور ورزش استان را به دست گرفت. واقعا تبریز چقدر مظلوم شده!
ادامه دارد…

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.