اتوبوسرانی

کاروان خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این خبر گفت: برابر هماهنگی های لازم، در سالجاری نیز همچون سال های گذشته ۷۳ دستگاه اتوبوس شهری جهت خدمات دهی به زائران محترم در اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام می شود.

وی خدمت رسانی به زائران حسینی را اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر دانست و افزود: خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) کمتر از زیارت نیست.
جلالی اظهار کرد: سال گذشته توانستیم با حضور اتوبوسرانان بخش خصوصی، سرویس‌دهی مطلوب و مناسبی را به زائران امام حسین(ع) داشته باشیم و دراین راستا امسال کاروان اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز جهت رفاه و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی، سازماندهی و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام، کاروان اعزامی مفتخر به نام شهدای شرکت واحد شده است.
مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری تبریز گفت: همچون سال های گذشته خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز با شروع پیاده روی اربعین حسینی آغاز می شود و تا اتمام کامل بزرگترین تجمع عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، خدمات رسانی در محل های تعیین شده، بصورت شبانه روزی انجام می شود.
وی عنوان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم، ۷۳ دستگاه اتوبوس و ۱۴۶ راننده و نیروی خدمات، اکیپ فنی به همراه یک دستگاه اتوبوس امداد سیار با تمامی امکانات در قالب ستاد اربعین حسینی جهت جابجایی زائران گرامی اعزام می شوند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.