نمایشگاه

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از تصاویر مرتبط با سالهای خون و آتش به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برپا شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، این تصاویر مرتبط به شهدای هنرمند استان آذربایجان شرقی، همچنین تصاویری از سالهای دفاع مقدس و حماسه سازی های دلاوران جان بر کف کشور در دفاع و پاسداری از میهن اسلامی است.

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلاوران بی ادعایی است که در راه هدف والایشان از جان خود گذشته اند، و زبان هنر یکی از کارآمد ترین راههای بیان موضوعات است و بیان جلوه‌های مختلف سالهای دفاع مقدس از مهمترین و زیباترین تلاش‌های صورت گرفته توسط هنرمندان محسوب می‌شود.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و ضمن تاکید بر اهمیت آشنایی و ارتباط هر چه بیشتر شهروندان و نسل جوان با این موضوع، اقدامات متنوعی برای اقشار مختلف را برنامه ریزی کرده است.

نمایشگاه‌های برپا شده در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس، در سالن اصلی سازمان، گالری هنرمندان سازمان و همچنین در خانه هنرمندان سازمان در خانه تاریخی ختایی ۶۵ قطعه عکس از آثار ناب ثبت شده در سالهای دفاع مقدس را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.