مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز:

تعطیلی مراکز مختلف به سبب پیشگیری از ویروس کرونا است

توسطسردبیر

اسفند 6 1398

تبریزیم

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت:تعطیلی مراکز مختلف به سبب پیشگیری از ویروس کرونا و فاصله گرفتن از این بیماری است تا علاوه بر توجه به سلامت خود، سلامت خانواده و جامعه را نیز مدنظر داشته باشیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدحسین حسن‌زاده در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: این ویروس و بیمارس یک معظل جهانی است و بهداشت جهانی نیز حالت اضطراری اعلام کرده است ولی به این معنی نیست که بحران غیر قابل کنترل است؛ وجود برخی ویژگی‌ ها این ویروس را متفاوت کرده است.

حسن‌زاده با تاکید بر رعایت بهداشت فردی تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون در تبریز مورد تائید شده ای وجود ندارد و اگر مدارس و دانشگاه ها تعطیل است برای جلوگیری از انتقال ویروس است تا اگر کسی ناقل بیماری باشد، به دیگران نیز سرایت پیدا نکند.

او ادامه داد: با رعایت موارد کوچک می‌توان این بیماری را پشت سر گذاشت. اگر می گوییم ماسک بزنید برای این نیست که مبتلا نشویم بلکه باید از ماسک استفاده کنیم تا اگر ما ندانسته بیماری داریم به خانواده و جامعه انتقال نیابد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر استان عضو ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا است و بر حسب خدمات ارائه شده وظایفی بر عهده دارد. مدیریت ویروس کرونا وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است و کنترل و اطلاع رسانی خوبی داشته‌اند که ما نیز تابع آنها هستیم.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اقدامات شهرداری تبریز در خصوص پیشگیری از این بیماری گفت: ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز تشکیل یافته است. ابلاغ دستورالعمل‌هایی از طریق اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز برای کلیه مجموعه، ارائه آموزش های لازم از طریق بیلبوردهای شهری، آموزش و کنترل وضعیت سلامت پاکبانان، ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و… از جمله این اقدامات است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.