🔎ماذا پسا انتخابات؟!
⭕️پرینازاسبلی مهاجرانی (آسیب شناس اجتماعی ودانش آموخته کلام اسلامی )

⭕️از آغازشکل گیری نظام جمهوری اسلامی تا به الان هر انتخاباتی که برگزار شده است، مردم با حضورپرشورخود نکته ای مهم را به سران نظام یادآور شده اند و آن ایستادن پای نظام آرمان های آن بوده است.

⭕️مردم با حضور حداکثری که در اکثر ادوار داشتند وابستگی خود را با ارزش های انقلاب و حفاظت از کلان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند. این حضور مردم مهر تاییدی بر مشروعیت و مقبولیت نظام و حکومت است.

⭕️این حضور در انتخابات خوشبختانه زیر سایه مشکلات و تنگناهایی و بیماریها ورنج های اقتصادی سیاسی که مردم داشتندتاکنون نرفته است و مردم همیشه در صحنه بودند و مشکلات نیز به موازات آن با تدابیر رهبری پشت سر گذاشته میشود.

⭕️اماباید قدر این حضور را چه کسی بداند.
نمایندگان ومسوولین. نمایندگان و دیگر مسئولان در راستای خواسته های مردم کار کنند و قدم بردارند. مردم این توقع را دارند مشکلات اقتصادی سیاسی اجتماعی که با آن دست و پنجه نرم می کنند به درستی مدیریت و حل شوند نه اینکه فقط از آنها انتظار رای دادن داشته باشند و حضور پرشور.

⭕️وظیفه همه ی نمایندگان است که پای وعده هایشان بایستند.
⭕️ما تلاش کردیم که با توجه به نشانه ها وحشت ها اصلح را از صالح مقبول تشخیص داده روانه خانه ملت کنیم .
معیارها ی اصلح را شنیدیم و شناختیم ودرشناختش قدم ها برداشتیم .اما ماذا بعد انتخابات .
آیا این انتخاب های اگاهانه ما که در رونق دادنش با جان ودل کوشیدیم نکند که با تلنگری درهم ریزد که بدانیم که ای دل غافل که اصلح با تمامیت حجت اصلح نما بوده و بس .
امیدواریم این دوره نمایندگان اصلح در
در رفع مشکلات مردم واقعا قدم بردارند.
ومانند مجلس گذشته شاهد مجلسی منفعل نباشیم که واقعا مردم گله دارند.
⭕️گله مند ازمسولین، گله مند ازکسانی که دم انتخابات یادشان افتاد مردم هستند تا زمان انتخابات مردم یادشان باشد که مسوولین هستند .مردم ازاشرافیت سیاسی واقتصادی گله مند هستند .مردم گله دارند ازمسوولین که همه اتفاقات را ازکرونا تا زلزله را گردن مردم می اندازند اما…. اشرافیت اقتصادی وسیاسی را نمیدانم بگردن که بیاندازیم باز مردم هستند که متهم هستند اری مردم متهم هستند چون میفهند که کسی کاری نکرد مفید به فایده !!! اما امید که این دوره نمایندگان اصلح با اتمام حجت کاری کنند به نفع مردم.
⭕️آری برادر ای چنین نیست که ما متهم به سکوت باشیم متهم به دیدن ولب نزدن دربرابر اشرافیت سیاسی واقتصادی.
⭕️زمان تغییریافته و باید دم زد از قبیله گرایی سیاسی و اشرافیت سیاسی و اقتصادی تا شاهد رونق در کشور باشیم با مجلسی قوی وتاثیرگذار.نمایندگانی که شجاعت و عدالت را یادآور شوند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.