جشنواره انتخاب برترین‌های سال ۹۸ ورزش آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه جشنواره انتخاب برترین‌های سال ۹۸ ورزش آذربایجان شرقی (هدف) با حضور مسئولان و معرفی و تجلیل از نفرات برتر، در محل آمفی تئاتر روباز ائل گلی تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر، شهردار تبریز در حاشیه این مراسم گفت: ورود بخش خصوصی در تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزش استان شایسته قدردانی است و انتظار داریم در حوزه‌های فرهنگ و هنر و دیگر موضوعاتی که برای مردم مهم هستند، نیز پیشقدم باشند.

ایرج شهین باهر با بیان این‌که بخش خصوصی در تمامی حوزه‌ها می‌تواند در پیشبرد امور مؤثر واقع شود، افزود: باید قدردان زحمات قهرمانان و نام‌آوران تبریز باشیم و به عنوان مدیریت شهری تلاش داریم از حرکت‌هایی چون جشنواره هدف حمایت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره هدف در معرفی برترین‌های ورزشی گفت: اولین دوره جشنواره هدف برگزار گردید البته شاید نواقصی نیز وجود داشت که کمیته اجرائی این جشنواره بر آن واقف است.

وی با بیان این‌که باید در انتخاب افراد دقت بیشتری صورت بگیرد تا کسی از قلم نیافتد، ابراز امیدواری کرد این نواقص مورد بررسی قرار گرفته و برگزاری جشنواره در سال‌های بعد بهبود یابد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بر اساس رای داوران این جشنواره، «میرهاشم حسینی» از تکواندو برترین ورزشکار مرد، «زهرا نعمتی» از کوهنوردی برترین ورزشکار زن، «بهمن رضایی» از دو و میدانی جانبازان و معلولان برترین مربی مرد، «سرگل علیزاده» از والیبال برترین مربی زن، «علیرضا موسویان» از هندبال برترین داور مرد، «سوانا دانغیان» برترین داور زن، «امیررضا پورآقا» بالا برترین پدیده مرد و «بیتا توپچیان» از تکواندو برترین پدیده زن این جشنواره انتخاب شدند.

در بخش نظرسنجی مردمی نیز «مهدی پیرجهان» از دو و میدانی و «لیلا زارع زاده» از شطرنج نابینایان با کسب بیشترین آرا به ترتیب به عنوان برترین ورزشکار مرد و زن برگزیده شدند.

همچنین حسین ولایی از والیبال به عنوان برترین ورزشکار بسیجی استان و بهزاد زاد علی اصغر از فوتبال نابینایان به عنوان برترین ورزشکار اخلاق و جعفر رنجبرپور از تکواندو به عنوان برترین رئیس هیئت از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شدند.

نخستین جشنواره هدف با تشکیل کمیته داوران متشکل از فرهاد صداقت، حبیب ستوده نژاد، علیرضا رحیمی، جواد امان زاده و لیدا فریمان به انتخاب و معرفی برترین های ورزش سال ۹۸ استان در بخش های ورزشکار، مربی، داور و پدیده در دو بخش مردان و زنان پرداخت و نیز نظرسنجی مردمی برای انتخاب برترین ورزشکاران مرد و زن برگزار شد.

در این آیین از علیرضا کوشافر، علی عطایی، ناصر پایه گذار، خسرو دانش، اقبال تاج صالح ودادی و لعیا اباعبداللهی به عنوان پیشکسوتان تاثیرگذار ورزش استان تجلیل شد. تقدیر از عظیم قیچی ساز، یوسف کرمی، نسترن محمدی زاده، عطا صالح نیا و پرویز پناهی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

از دیگر بخش‌های این آیین، تجلیل از مقام شامخ شهید مدافع حرم حاج عباس عبدالهی بود که با حضور خانواده شهید انجام شد.

نخستین جشنواره هدف که به همت موسسه رسانه ورزش و با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، قرار است با عنوان جشنواره هدف به‌صورت سالانه برگزار شود.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.