تراکتور

شهردار تبریز در پیامی قهرمانی تیم تراکتور در جام حذفی، و کسب سهمیه مستقیم آسیا را تبریک گفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در متن پیام شهردار تبریز آمده است:

قهرمانی تراکتور در جام حذفی، مزد زحمات بازیکنان و حمایت همه‌جانبه فوتبال دوستان تبریز در یک سال گذشته است. بدون شک این قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم آسیا به ویژه در این روزهای سخت کرونایی، نشاط و شادابی را به جامعه هواداران فوتبال و عموم مردم شهر و استانمان تزریق می‌کند.

اینجانب به عنوان خادم مدیریت شهری تبریز، این قهرمانی را حضور عموم شهروندان ورزش دوست و هواداران این تیم همچنین کادر فنی، مدیریت و نیز مالک محترم باشگاه تبریک می گویم و آرزوی موفقیت روزافزون در ادامه راه به ویژه رقابت‌های آسیایی پیش رو دارم.

ایرج شهین باهر 

شهردار تبریز

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *