بیانیه دبیر کل جامعه زینب(س) در خصوص اهانت هفته نامه کثیف شارلی ابدو فرانسه بر علیه پیامبر اسلام حضرت محمد رسول الله (ص)

بسم الله المنتقم
یا ایهاالنبی جاهدالکفار و المنافقین واغلظ علیهم

” ای پیامبر با کافران و منافقین جهاد کن و بر آنها سخت گیر ”

بار دیگر دست اسلام ستیزانِ اسلام هراس از آستین مزدوران قلم به مزد بیرون آمده و با انتشار کاریکاتورهای مناقشه برانگیز پیامبر اعظم خشم مسلمانان را برانگیخت .
هفته نامه کثیف شارلی ابدو فرانسه که نشریه طنز میباشد و برخی از سیاستمداران فرانسوی به بهانه آزادی قلم و بیان ، این رفتار مجرمانه توهین به پیامبر اسلام را محکوم نکرده و با توجیه جاهلانه ، حقارت شان را در برابر حقانیت و قدرت دین اسلام به جهانیان اثبات کردند .
سیاستمداران دین هراس از واژه های آزادی و حقوق بشر استفاده ابزاری و عوام فریبانه دارند .
پروژه اسلام ستیزی صهیونیست جهت انحراف اذهان جهانیان از توطئه های فعال در منطقه غرب آسیا با اقدام مجدد یک نشریه طنز فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) دل مسلمانان و انسانهای آزاده و دیندار را به درد آورد .
همانگونه که پروردگار عالمیان خطاب به پیامبر اسلام میفرماید با کفار و منافقین جهاد نماید ، ما نیز با تاسی به این آیه شریف به مقابله فرهنگی در این هجمه فرهنگی میپردازیم و پاسخ کوبنده ای میدهیم .

جامعه زینب (س) در این ایام که سوگوار اباعبدالله الحسین است ، با شعار *اگر دین ندارید ، لا اقل آزاده باشید* امام حسین (ع) ، ضمن محکوم نمودن این هجمه فرهنگی که نشان از استیصال و زبونی و حقارت و پستی دشمنان اسلام و ادیان و انسانیت دارد ، انسان های خردگرا و دیندارِ دینمدار را به مقابله فرهنگی توصیه میکند .

ما زنان زینبی با الگو گیری از قهرمان کربلا با سلاح کلام و قلم توطئه‌ها و نقشه های شوم اسلام ستیزان را خنثی میکنیم .
اللهم العن الکافرین و الممافقین .
*اللهم عجل لولیک الفرج*

اعظم حاجی عباسی

۱۹ شهریورماه ۱۳۹۹

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.