الیاس گلمحمدزاده

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا اقدامات شهرداری تبریز در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را خوب ارزیابی کرد و گفت: طرح کوچه میزین افتخاری که از سوی شهرداری تبریز اجرا می شود، می تواند برای سایر شهرها نیز الگو باشد.

به گزارش آیرال خبر، الیاس گلمحمدزاده امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار در خصوص اقدامات شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: نصب بنرهای یادبود شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف شهر توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اقدامی خیلی خوب است.

او در خصوص اجرای طرح کوچه میزین افتخاری نیز گفت: شهرداری تبریز اقدامی ارزشمند انجام داد و نام شهدا را برای هر کوچه انتخاب کرد تا اهالی هرکوچه بیش تر با شهید محله خود آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا طرح کرد: طرح کوچه میزین افتخاری که از سوی شهرداری تبریز اجرا می شود، می تواند به عنوان یک الگو، در سایر شهرهای کشور انجام شود.

او اضافه کرد: نامگذاری کوچه ها به نام شهدا حرکت بسیار خوبی است که شهرداری تبریز آن را انجام می دهد و اگرچه خانواده شهید شاید در آن کوچه ساکن نباشند، اما شهدا در این کوچه ها متولد شده و به جبهه اعزام شده اند.

گلمحمدزاده پیشنهاد کرد: شهرداری تبریز می تواند بعضی از نقاط شهر از جمله پایگاه هوایی، محل اعزام نیرو، راه آهن، میدان شهدا و … را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان محل هایی که یادآور رشادت ها و خاطرات شهدا و ایثارگران بوده، ثبت کند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.