استاندار

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری تبریز تا امروز حمایت‌های خوبی از مقوله‌های فرهنگی انجام داده و توصیه کرده‌ایم این حمایت‌ها بیش از پیش تداوم یابد.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه آیین آغاز تولید سریال جلال ۲ در گفتگو با خبرنگار شهریار تشریح کرد: شهرداری سازمانی عمومی بوده که نقش‌های مختلفی دارد و تنها یک بُعد از آن شامل اقدامات عمرانی و خدمات شهری است.

او ادامه داد: ابعاد دیگری اعم از حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و توجه به مقوله‌های هنری و تولید آثاری در این حوزه که بتواند تاریخ و فرهنگ یک شهر را به نمایش بگذارد نیز از دیگر وظایف مجموعه مدیریت شهری به شمار می‌رود.

پورمحمدی با اشاره به حمایت و مشارکت شهرداری تبریز در تولید سریال جلال ۲ یادآور شد: مدیریت شهری از دو جنبه مادی و آماده سازی شهر برای تولید آثار نمایشی می تواند کارکردی موثر ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: هر چند حمایت مادی به طور مستقیم می‌تواند اثرگذار باشد ولی نباید از تاثیر آماده سازی فضای شهری با فراهم ساختن شهری خوب از نظر سیما، منظر و پاکیزگی جهت ساخت سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی نیز غفلت کنیم چرا که تمام این آثار در بستر شهر تولید می‌شوند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.