کاشت درختان میوه در باغات لاله؛ ایده ای نو در شهرداری تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه باغ های لاله، درختان میوه را در خود پرورش خواهد داد، این حرکت را ایده نو و خلاقانه در شهرداری تبریز دانست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در حاشیه بازدید از باغ‌های لاله اقدامات شهرداری منطقه ۷ تبریز را در توسعه فضای سبز و احیای باغ‌های تبریز قابل توجه دانست و گفت:  شهرداری منطقه ۷ تبریز در کاشت یک میلیون درخت در سال جاری نیز پیشگام بوده و توانسته کاشت درختان خود را در نیمه نخست سال به تحقق برساند.

وی همچنین از کاشت درختان میوه در باغ‌های لاله خبر داد و گفت: این اقدام اتفاقی نو در شهرداری تبریز بوده که توسط شهرداری منطقه هفت عملیاتی می شود.

دبیری به اهداف توسعه فضای سبز در سال جاری که به نام فضای سبز بوده اشاره کرد و افزود: مناطق ۱۰ گانه شهرداری در توسعه فضای سبز برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارند که در این میان تلاش شهردار و کارکنان و عوامل منطقه هفت در راستای تحقق اهداف کلان شهرداری و شورای پنجم قابل توجه است.

رئیس شورای شهر تبریز احیای باغ‌های لاله را یکی از مهمترین پروژه های احیای باغ شهر تبریز عنوان کرد و اظهار داشت: باغ‌های لاله از قدیمی ترین باغات تبریز بوده و در پروژه احیای این باغ‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باتوجه به صنعتی بودن منطقه توسعه فضای سبز در این بخش از تبریز بسیار مهم بوده و امید است که بتوانیم با حفظ و احیای باغات لاله گامی موثر در تحقق اهداف کلان شهرداری برداریم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.