معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

آکادمی والیبال شهرداری تبریز افتتاح می‌شود

توسطتحریریه

مهر 24 1399

والیبال

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از آغاز طرح‌های جدید هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، جلسه معرفی مسئولان مسابقات و طرح‌های ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه، بهمن عبدی، معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این هفته مسابقات دارت، تیراندازی، تنیس روی میز و فوتبال دستی بانوان کارمند شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین برنامه کوه‌پیمایی کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود. هرچند علاقه‌مند بودیم که این برنامه با حضور اقشار مختلف همشهریان و دیگر کارکنان شهرداری به صورت وسیعی برگزار شود اما به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این برهه، این برنامه به صورت محدود برگزار می‌شود.

عبدی با اشاره به تداوم برگزاری پویش “همه برای تندرستی” خاطرنشان کرد: این پویش با چالش‌های مختلف به منظور جبران کمبود فعالیت‌های ورزشی در دوره شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود که برگزاری آن همچنان تداوم دارد. در همین راستا جوایز برگزیدگان و برندگان این پویش در هفته تربیت‌بدنی اهدا خواهد شد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به معرفی چهره‌های ورزشی شهرداری و تولید محتوای ویژه در این خصوص ادامه داد: علاوه بر این محتوا، ویدئوهای آموزشی در خصوص فعالیت‌های بدنسازی تهیه شده و به زودی انتشار آن‌ها آغاز می‌شود. طی این ویدئوها آموزش‌های مربوطه توسط کارشناسان شناخته‌شده ارائه شده است.

وی با در خصوص دیگر برنامه‌های ورزشی در هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: چند طرح در این هفته آغاز می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح “پایش تندرستی”، “تکنیکی شو”، “مسابقات والیبال کارکنان شهرداری تبریز”، “مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز” و “افتخار ورزش شهر” اشاره کرد. همچنین پویش همه برای تندرستی نیز تداوم خواهد داشت.

عبدی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تلاش می‌کنیم بخش زیادی از برنامه‌ها به خصوص طرح استعدادیابی “تکنیکی شو” و پویش “همه برای تندرستی” به صورت مجازی برگزار شود. قرعه‌کشی مسابقات کارکنان شهرداری نیز در این هفته برگزار می‌شود اما مسابقات در زمانی آغاز خواهد شد که شرایط مساعد باشد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: طی هفته تربیت‌بدنی و با هدف شناسایی و بسترسازی برای رشد استعدادهای ناب تبریز در والیبال، آکادمی والیبال را در سالن شهید توانا افتتاح می‌کنیم که در آن آموزش رایگان والیبال برای کودکان و نوجوانان تبریزی ارائه شود. این آکادمی با همکاری هیئت والیبال شهرستان تبریز و طبق تفاهم‌نامه امضاشده فعالیت خواهد کرد. تلاش می‌کنیم آکادمی بسکتبال را هم تا هفته تربیت‌بدنی آماده افتتاح کنیم.

وی با اشاره به طرح “پایش سلامتی” و حضور کارشناسان این سازمان در ایستگاه‌های تندرستی به منظور ارائه مشاوره‌های سلامت و ورزشی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح سلامتی همشهریان، کارشناسان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در مانَک‌ها و ایستگاه‌های تندرستی که ورزش صبحگاهی در آن‌ها انجام می‌شود، حضور یافته و مشاوره‌های لازم را ارائه خواهند کرد. همچنین نتایج طرح میدانی سنجش سلامت جسمی و بررسی شاخص توده بندی کارکنان شهرداری تبریز آماده‌شده و در هفته تربیت‌بدنی در اختیار سازمان‌ها و مناطق قرار می‌گیرد. آماده هستیم تا با همکاری شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری این طرح را در سال ۹۹ نیز اجرا کنیم.

لازم به ذکر است، در این جلسه امیر پناهی به عنوان مسئول اجرایی طرح “تکنیکی شو” و مسئول برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری معرفی شد. رضا عباسی مسئول اجرایی مسابقات والیبال کارکنان شهرداری و آکادمی والیبال شهرداری خواهد بود. پویش “همه برای تندرستی” با مسئولیت ولی عابدینی ادامه خواهد داشت. احد بجانی و فرهاد نریمانی نیز به ترتیب به عنوان مسئولان اجرایی دو طرح “افتخار ورزش شهر” و “پایش تندرستی” معرفی شدند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.