مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:

مسیر پیاده‌راه استاد شهریار ولیعصر توسعه می‌یابد

توسطتحریریه

مهر 14 1399

توسعه پیاده راه شهریار

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از تصویب دومین پیاده راه مصوب در کمیته سازمان ترافیک در کمیته مشترک شورای ترافیک استان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ گفت: با تصویب کریدور پیاده راه خیابان استاد شهریار واقع در ولیعصر ضمن تکمیل آخرین پازل از توسعه این محور و در کنار حل مشکلات مربوط به گره های ترافیکی، سیاست‌های پیاده محور خود را با توان هر چه بیشتر ادامه خواهد داد.

آدی بیگ افزود: سازمان ترافیک ضمن حفظ تمرکز خود بر حذف نقاط حادثه خیز در سطح شهر بر توسعه هدفمند و منطقی سیاست های مبتنی بر حمل و نقل سبز تاکید داشته و پس از تصویب پیاده راه محدوده کوی پرواز، دومین پیاده راه مصوب در کمیته سازمان ترافیک در کمیته مشترک شورای ترافیک استان تصویب شد که نشان از سمت و سوی حرکت سازمان حمل و نقل و ترافیک دارد.

مدیرعامل سازمان ترافیک بیان کرد: با پیگیری مجدانه در صدد اجرای مسیر پیاده راه و شبکه دوچرخه سواری کوی پرواز هستیم تا ضمن ارج نهادن به خواست شهروندان و حل مشکلات ترافیکی موجود با ایجاد فرصت های باز آفرینی محیط های شهری، فضای لازم را برای حضور جامعه و اعضای خانواده در اجتماع فراهم کنیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.