فرماندار شهرستان اسکو از اعمال محدودیت تردد در محورهای گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک رضی منش اظهار داشت: در پی تشدید شیوع کرونا و بر اساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا از ورود خودروهای غیر بومی در محورهای گردشگری شهرستان از امروز جمعه ۹ آبان جلوگیری خواهد شد.

وی از گردشگران خواست از سفر به شهرستان اسکو و مناطق گردشگری این شهرستان از جمله روستای توریستی و تاریخی کندوان خودداری کنند.

فرماندار شهرستان اسکو وضعیت شیوع کرونا را در این شهرستان نگران کننده و بحرانی توصیف کرد و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را خواستار شد.

وی افزود: میزان فوتی مهرماه این شهرستان برابر کل فوتی ۷ ماه اخیر بوده و شمار مبتلایان و مراجعه کنندگان بدحال به بیمارستان در حال افزایش است.

شهرستان اسکو به دلیل موقعیت جغرافیایی و برخورداری از ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری، آثار تاریخی و طبیعی بی نظیر و روستاهای منحصر به فرد هدف گردشگری مقصد گردشگران استانی و کشوری است که در همه ایام سال به ویژه در تعطیلات با حضور گسترده مسافران و گردشگران مواجه اس

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *