بازیکن سابق تیم نساجی قائم شهر با تیم تراکتور به توافق رسید.

بازیکن نساجی به تراکتور پیوست

به گزارش آیرال خبر، تیم فوتبال تراکتور محمد عباس‌زاده را به خدمت گرفت.

 عباس‌زاده، مهاجم سابق تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز پس انجام مذاکره و توافق با محمد علیپور با امضای قرارداد رسمی به جمع شاگردان منصوریان ملحق شد.

تیم تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور در قائم شهر به مصاف نساجی خواهد رفت.

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *