*بیانیه دبیر کل جامعه زینب(س) اعظم حاجی عباسی بموجب حادثه ناگوار شهادت دکتر محسن فخری زاده پدر هسته ای ایران*
بسم الله الرحمن الرحیم .
هل ادلکم علی تجاره تنجیکم من عذاب الیم تومنون بالله و تجاهدون فی سبیل الله باموالکم و انفسکم .

انسان خواه ناخواه تمام میشود و مرگ در پیش دارد و انسان با هوش و زیرک حتی با تمام شدنش ، شروع میشود و با خون خود جان تازه ای به کالبد حق و حقیقت میبخشد و با انتخابی که از حی قیوم دارد به حیات قیم و زندگی استوار میرسد .
*چه تجارتی پر سود تر از این؟*
بار دیگر امریکای جنایتکار تروریست و متحد کثیفش صهیونیست خونخوار دست به جنایت نابخشودنی دیگری زدند و غیور مردی از تبار امام حسین (ع) را که عمری در راه علم و دانش جهاد نموده و عزت و حیات را با فرهنگ شهادت آمیخت ناجوانمردانه ترور کردند .
دشمنان اسلام و انقلاب بدانند *جامعه ای که مانوس با فرهنگ ایثار و شهادت باشد توقف و عقب گرد نخواهد داشت*
پیشرفت های علمی کشور از برکات فرهنگ جهاد و شهادت در راه خدا است .
*دشمن بداند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد* و ملت شریف ایران هرگز زیر بار زورگویی های دون صفت ها نخواهد رفت و تا مرز شهادت از آرمان های انقلاب و نظام دفاع خواهد کرد و ذلت پذیر نخواهد بود .
وقتی چهره آرام و مطمئن همسر شهید فخری زاده را دیدم و سخنان انقلابی وی را شنیدم این فرمایش امام حسین( ع) برایم تداعی شد :
هون علی نزل بی انه بعین الله *آنچه از بلا و مصیبت بر من فرود میاید ، سبک و راحت است ، چون خدا میبیند و بر میدارد*
رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید ، از شهادت کمتر نیست .
جامعه زینب (س) ضمن محکوم کردن عمل تروریستی شیطان بزرگ و همدستانش اعلام میدارد ما زینبیان زمان که سلامت دینمان را مدیون *فاطمه (س)* و تثبیت دینمان را مدیون *قیام امام حسین (ع)* و مانایی و ماندگاری دینمان را مدیون *پیام رسان قهرمان کربلا زینب کبری (س)* میدانیم ، نمیگذاریم خون شهدا بخصوص شهید فخری زاده که فخر ملت و نظام است هدر رود و راهش را زینب گونه ادامه خواهیم داد و دست همسر با بصیرت و انقلابی اش را میبوسیم و به او دلگرمی میدهیم که راه شهیدش ادامه خواهد داشت و خونش به هدر نخواهد رفت .
شهادت مظلومانه و افتخار آفرین دانشمند هسته ای کشور را به حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، خانواده معزز و ملت شریف ایران تسلیت گفته و خداوند قاصم الجبارین را به حق عطر خون شهدای کربلا که تا به امروز مشام مان پر نموده قسم میدهیم که ما را در انتقام گرفتن از این ظالمین خبیث یاری نموده و در فرج آقا امام زمان (عج) تعجیل فرماید .

اعظم حاجی عباسی
دبیر کل جامعه زینب(س)
۱۳۹۹/۹/۸

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.