هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای محمد علیپور از سمت مدیرعاملی باشگاه موافقت کرد.

موافقت هیات‌مدیره باشگاه تراکتور با استعفای علیپور/ آذرنیا سرپرست شد

به گزارش آیرال خبر، هیات مدیره باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از زحمات محمد علیپور با استعفای وی از سمت مدیرعاملی باشگاه موافقت کرد.

بر همین اساس، حسن آذرنیا با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور منصوب شد.

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *