در پی اجرای پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا

واحدهای متخلف جنوب غرب تبریز پلمپ شد

توسطتحریریه

آبان 26 1399

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه هفت تبریز از پلمپ واحد های متخلف در خصوص عدم رعایت الزامات پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا از سوی اصناف و واحدهای مختلف خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، یعقوب غیور در تشریح این خبر گفت: ستاد عملیاتی مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرداری منطقه هفت تبریز از هفته گذشته الزامات و محدودیت های اتخاذ شده در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا را به واحدها و اصناف مختلف ابلاغ کرده اما در این خصوص برخی از واحدها همچنان دستورات ابلاغی را اجرا نکرده و مرتکب تخلف می شوند.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در شهرداری منطقه هفت، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که به صورت جدی پیگیری می شود رعایت پروتکل ها در واحدهای مختلف بوده که کوچکترین سهل انگاری می تواند زمینه انتشار ویروس را نه تنها در سطح منطقه که در تمام شهر شود، از این رو از ایتدای هفته جاری برخورد با واحدهای متخلف در دستور کار قرار گرفته و در این راستا تعدادی از واحدها پلمپ شدند.

غیور یاداور شد: طبق تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا مناطق مختلف شهرداری تبریز هر کدام ستاد عملیاتی بوده و به صورت منطقه ای کنترل شیوع ویروس اجرایی می شود.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.