پلمب ۳۰ واحد بی توجه به پروتکل‌های بهداشتی

پلمب ۳۰ واحد بی توجه به پروتکل‌های بهداشتی

توسطتحریریه

آذر 2 1399

عصر دیروز نمایندگان دستگاه های عضو قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای شهرداری منطقه ۳ تبریز، در ادامه نظارت های خود بر تعطیلی صنوف درجه ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ عصر، ۳۰ باب مغازه که ساعات تعطیلی را رعایت نکرده بودند مطابق دستورالعمل قرارگاه پلمب کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، عصر دیروز، در دهمین روز از اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای شهرداری منطقه، ۳۰ باب مغازه صنوف درجه ۳ و ۴ به جهت عدم تبعیت از مصوبات ستاد، پلمب شد.

اعضاء قرارگاه عملیاتی این ۳۰ باب مغازه را به جهت اینکه از ساعت ۱۸ به بعد مشغول فعالیت بودند پلمب کردند و همچنین دو پاساژ موجود در محدوده ماموریت خود در خیابان های شهید منتظری و طالقانی را که بعد از ساعت ۱۸ مشغول فعالیت بودند به همراه تذکرات ارشادی وادار به تعطیلی کردند.

اکیپ های نظارتی قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای شهرداری منطقه، متشکل از نمایندگان دستگاههایی همچون اتاق اصناف، مرکز بهداشت تبریز، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری منطقه، همه روزه در سطح حوزه استحفاظی به فعالیت صنوف مطابق دستورالعمل های قرارگاه نظارت می کنند.

اکیپ های سیار مجهز به سیستم صوتی اطلاع رسانی و همچنین اکیپ های ضدعفونی محل های خاص شهری، نیز به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه می دهند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.