رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار طرح کرد:

سرمایه‌گذاری موجب افزایش سرعت چرخه‌ی پویایی شهر

توسطتحریریه

آذر 13 1399

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار گفت: سرمایه گذاری باعث رونق شده و موجب افزایش سرعت چرخه ی پویایی شهر می شود.

به گزارش آیرال خبر ه نقل از شهریار، محرم محمدزاده اظهار داشت: تبریز سرمایه گذاران بزرگی دارند که در این شهر در حد کلان سرمایه گذاری کردند و اما برخی دیگر از این سرمایه گذاران در شهرهای دیگر به این امر پرداخته اند.

وی با اشاره به اینکه برخی موارد همچون بروکراسی های اداری و کاغذ بازی ها از موانع حضور سرمایه گذاران در شهر تبریز است  اظهار داشت: تا امروز ممکن است این موانع مانع از حضور این سرمایه گذاران شده است.

محمدزاده افزود: در شورای پنجم سعی شده تا بسیاری از این مشکلات با تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری از میان برداشته شود.

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امروز توسعه توازن در شهر صورت نگرفته و در بخشی از شهر شاهد سرمایه گذاری بسیار هستیم اما در برخی مناطق محروم سرمایه گذاری صورت نگرفته و امروز میتوانم این نوید را بدهم که بزودی شاهد سرمایه گذاری بزرگی در بخش محروم شهر باشیم.

محمدزاده تصریح کرد: برخی از پروژه ها به دلیل عدم اهلیت سرمایه گذاران نیمه کاره باقی مانده بود و خوشبختانه امروز اهلیت سرمایه گذاران در اولویت قرار گرفته و دیگر شاهد این قبیل امور نخواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سطح شهر شاهد تحولاتی بوده ایم گفت: برای مثال کمیت و کیفیت آسفالت می توان اشاره کرد.

محرم محمد زاده تصریح کرد: در کنار این پروژ ها با توجه به زلزله خیز بودن تبریز و قرار گرفتن حاشیه نشینان در مسیرهای زلزله خیز و همچنین غیر استاندارد بودن خانه های آنها، امروز ۲ هزار واحد در شهرک جوانان برای حاشیه نشینان در نظر گرفته خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از اعضا شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداران مناطق اظهار داشت: همچنین در این دوره هیچ منطقه ای از فضای سبز به مناطق مسکونی تبدیل نشده و حتی شاهد تبدیل برخی فضاهای مسکونی به فضای سبز هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: در زمینه احداث پارک، شهرداری رزومه قابل قبولی دارد و در زمینه کاهش فقر فضای سبز شاهد اقدامات جدی بوده ایم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.