شهردار منطقه ۱ تبریز از آسیب جدی پل عابرپیاده توانیر در اثر بیاحتیاطی راننده کمپرسی خبر داد.
به گزارش آیرال خبر، اکبر پورخردمند در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به این اتفاق گفت: متاسفانه راننده یک دستگاه کمپرسی، در حالی که محل بارگیری خودرو به صورت باز بود، حرکت می کرد که به پل عابرپیاده برخورد کرده و پل آسیب جدی دیده است.
او با بیان اینکه احتمال فرو ریختن پل عابر پیاده توانیر در اثر بی احتیاطی راننده کمپرسی وجود دارد، افزود: هماکنون همکاران شهرداری مشغول ایمن سازی محل و نیز جلوگیری از تردد شهروندان از روی پل هستند تا از هر حادثه احتمالی بعدی پیشگیری شود.
پورخردمند گفت: در ادامه ایمنسازی و استحکامبخشی سازه و مرمت پل در دستور کار قرار دارد.

