معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه مطالبه مربیان خارج از اختیارات شهرداری است، گفت: شهرداری پیگیر اخذ مجوز برگزاری آزمون استخدامی است.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام احمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به تجمع تعدادی از مربیان قرارداد ساعتی شهرداری تبریز در محوطه ساختمان مرکزی، اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای مدیریت فرهنگ سراها و کتابخانه های خود و برای انجام برخی آموزش های فرهنگی و اجتماعی و گذران اوقات فراغت شهروندان، از خدمات ساعتی تعدادی افراد با تخصص های مختلف به صورت مربی استفاده می کند.
او ادامه داد: قرارداد مربوط به این افراد بر اساس دستورالعمل ارائه شده اداره کار و امور اجتماعی منعقد شده است و حق الزحمه مربوطه نیز بر اساس چارچوب قانونی و ساعات همکاری پرداخت می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز تصریح کرد: خواسته این افراد تبدیل وضعیت و یا استخدام است که خارج از اختیارات شهرداری تبریز است و با توجه به اینکه این افراد در سنوات مختلف بدون برگزاری آزمون یا ایجاد فضای رقابتی به سیستم شهرداری وارد شده اند، لذا چنانچه مجوز رسمی برای استخدام داده شود، باید با برگزاری آزمون و رقابت صحیح بین تمام جوانان جویای کار شهرمان اتفاق بیفتد تا حقی از کسی سلب نشود.
حمیدی در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه کرد: شهرداری تبریز پیگیر اخذ مجوز برگزاری آزمون استخدامی نیروهای موردنیاز بر اساس پست های خالی سازمانی است و در این زمینه هرگونه تصمیم گیری از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ می شود.
تجمع این عزیزان و خواسته های آن ها غیرمنطقی است و مجموعه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز آماده است که مشکلات و خواسته های قانونی این افراد را بررسی و حل کند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.