تیم فوتبال سپاهان با برتری پرگل مقابل آلومینیوم با پرسپولیس هم امتیاز شد و در رده دوم باقی ماند.

تراکتور 2 – نساجی مازندران یک
داور: مرتضی منصوریان
کمکداوران: یعقوب سخندان – پوریا زحمتی
کارت زرد: علی آلکثیر از نساجی، میثم تیموری از تراکتور، مجید جلالی سرمربی نساجی
کارت قرمز: –
گل: محمود قائدرحمتی (14)، محمد عباسزاده (22) میثم تیموری (45+)
به گزارش آیرال خبر، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 دو تیم تاکتور و نساجی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به میدان رفتند
شاگردان جلالی بازی را بسیار خوب شروع کردند و در دقیقه 16 توانستند توسط قائد رحمتی اولین گل بازی را به نام خودشان ثبت کنند
این برتری دوام چندانی نداشت و در دقیقه 22 بازیکن شمالی تراکتور گل تساوی را با ضربه سری زیبا وارد تیم شهرش کرد تا نام عباس زاده هم به عنوان یکی از گلزنان این دیدار ثبت شود
در دقایق پایانی نیمه اول هم میثم تیموری از روی ارسال زیبای دژاگه از روی نقطه کرنر دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان خطیبی کام بکی عالی داشته باشند
در نیمه دوم، تلاش های دو تیم نتیجه ای در پی نداشت و بازی با همان سه گل نیمه اول به پایان رسید تا رسول خطیبی اولین سه امتیاز خود را با تراکتور دشت کند.
با این پیروزی تراکتور 26 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد
جلالی هم ششمین شکست فصل نساجی را تجربه کرد تا با ده امتیاز همچنان یکی از گزینه های محتمل سقوط باشد
