شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز کماکان در حوزه مقابله با ویروس کرونا، در کنار مجموعه بهداشت و درمان استان است.

به گزارش آیرال خبر، ایرج شهین باهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: شهرداری تبریز بر اساس ابلاغ ستاد استانی کرونا، قرارگاه های عملیاتی را در ۱۰منطقه فعال کرده است.
او ادامه داد: قرارگاه های عملیاتی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، یاریگر دستگاه بهداشت و درمان بر اساس سیاست ها و وظایف محوله از سوی ستاد مقابله با کرونا خواهیم بود.

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *