اقدامات عمرانی جنوب غرب تبریز در شهرداری منطقه ۷ و با حضور معاون فنی عمرانی شهردار تبریز مورد بررسی قرار گرفت. ‌

به گزارش آیرال خبر، اقدامات عمرانی صورت گرفته و در دست اقدام در سطح حوزه شهرداری منطقه ۷ با حضور یعقوب نامی، محمدعلی سلیمی و معاون عمرانی و معاونان و مدیران منطقه مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات این حوزه و زمینه‌های رفع آنها ارزیابی شد.
در این جلسه مشترک شهردار منطقه ۷ موقعیت منطقه و وضعیت پروژه‌های عمرانی را تشریح کرد و پروژه مدیریت آب‌های سطحی اتوبان تبریز سهند را یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی عنوان کرد که به دلیل پیش‌بینی نشدن کانال هدایت آب‌های سطحی در زمان احداث این اتوبان، منطقه را تهدید می‌کند.
محمد علی سلیمی در تشریح این مطلب گفت: کانال هدایت آب‌های سطحی در اتوبان تبریز سهند پیش‌بینی نشده که آب‌های سطحی در زمان بارندگی تهدیدی برای منطقه محسوب می‌شود که تلاش می‌شود این پروژه تحمیلی در سریع‌ترین زمان اجرا و عملیاتی شود.
وی همچنین پروژه‌های زیست‌محیطی و توسعه فضای سبز، مشکلات کمبود آب و راهکارهای استفاده بهینه از آب، مدیریت هزینه‌ها و بهره‌مندی از نیروهای انسانی متخصص در منطقه را تشریح کرد.
در ادامه این جلسه نادر خیردوست، معاون فنی عمرانی شهردار منطقه نیز ابعاد اجرای رمپ و لوپ در مسیر اتوبان تبریز سهند را تشریح کرد و گفت: زمینه‌های همکاری میان نهادهای مختلف با شهرداری در اجرای پروژه‌ها در برخی موارد کافی نبوده و این روند پیشبرد برنامه و پروژه‌ها را با مشکلات مختلف روبه‌رو می‌کند.
وی به پروژه‌های مختلف اجرا شده از جمله تعمیر پل تراکتورسازی، احداث گلزار شهدا، احداث باغات لاله و فاز دوم پارک مهر ولایت، احداث ساختمان جدید عمران و اجرا و توسعه شبکه آب خام در سطح منطقه و اجرای عملیات کانال کروجان اشاره کرد.
این جلسه با حضور معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، مدیر مقاوم‌سازی و نگهداری شهرداری تبریز، مدیرکل اداره فنی عمرانی، مدیرکل عمرانی معاونت عمرانی و رئیس اداره هماهنگی مناطق و سازمان‌ها برگزار شد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.