استقلال توانست در دیداری بی افت و خیز از سد تراکتور عبور کند تا آبی های پایتخت پس از گذشت 14 فصل، موفق شوند در هر سه هفته ابتدایی به پیروزی دست پیدا کنند.

به گزارش آیرال خبر، در حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار برخلاف انتظارات خیلی دیدنی از آب درنیامد و استقلال موفق به لطف تک گل ارسلان مطهری از سد میهمان خود عبور کرده و سومین پیروزی متوالی را به دست بیاورد.

دو تیم در نیمه نخست یک بازی فیزیکی و کم موقعیت را انجام دادند. در 45 دقیقه نخست تراکتور با ضربه برگردان پیمان بابایی و استقلال نیز با شوت های وریا غفوری و حسین زاده می توانست به گل نخست بازی دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم نیز با یک تغییر آغاز شد. جایی که ارسلان مطهری به جای روزبه چشمی به میدان آمد و این بازیکن در اولین فرصتی که به دست آورد، دروازه حریف را باز کرد. ارسال مهدی پور به روی دروازه با تأثیرگذاری سیاوش یزدانی همراه شد و ارسلان مطهری در دهانه دروازه با ضربه سری دیدنی دروازه اخباری را باز کرد تا استقلال از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه و در حالیکه تراکتور برای گل تساوی فشار می آورد، این استقلال بود که توسط وریا غفوری صاحب یک خطای پنالتی شد که کاپیتان آبی ها پشت این توپ ایستاد اما ضربه چیپ این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز نیک نفس نتوانست دروازه خالی را باز کند.

در حالیکه انتظار می رفت تراکتوری ها برای زدن گل تساوی با تمام توان به سمت دروازه استقلالی ها هجوم بیاورند، اما شاگردان کریمی در ادامه بازی موقعیت خاصی به روی دروازه حسینی خلق نکردند و خط دفاعی استقلال در روزی که بی نقص بود مانع از خلق موقعیت توسط تراکتور شد و این بازی به سود آبی های پایتخت به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی، پس از 14 فصل موفق شد در هر 3 هفته ابتدایی لیگ به پیروزی برسد. طلسمی که فرهاد مجیدی به آن پایان داد تا آبی های پایتخت نشان دهند امسال قصد ندارند به راحتی امتیاز از دست دهند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند.

 

 

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.