مدیر هسته گزینش شهرداری تبریز از تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت همه ایثارگران واجد شرایط شاغل در شهرداری تبریز تا ۲۹ بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، حمید نوبهار در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: ایثارگرانی که از قبل دارای پرونده گزینشی و واجد شرایط تبدیل وضعیت بر اساس ابلاغیه‌های وازرت کشور هستند، تا پایان آبان امسال تبدیل وضعیت آنها تعیین‌تکلیف شده و پرونده به امور اداری شهرداری تبریز ارجاع داده خواهد شد.

وی افزود: آن دسته از ایثارگران واجد شرایط که فاقد پرونده گزینشی هستند، پس از وصول استعلام حراستی، مصاحبه و تحقیق که پروسه‌ای زمانبر است، تبدیل وضعیت آنها مشخص و به امور اداری ارجاع داده می‌شود.

مدیر هسته گزینش شهرداری تبریز تصریح کرد: اکثر افرادی که درخواست تبدیل وضعیت از ناحیه ایثارگری را دارند، فاقد پرونده گزینشی بوده و تنها ۲۰۰ نفر از آنها پرونده گزینشی داشتند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی اداره کل حراست شهرداری تبریز، هسته گزینش و امور اداری، در اسرع وقت پرونده گزینشی آنها نیز تکمیل و تا سه ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

نوبهار با اشاره به تبدیل وضعیت سایر شاغلان در شهرداری نیز اعلام کرد: اولویت کاری ما رسیدگی به وضعیت ایثارگران و اخذ استعلام حراستی آنان است اما در کنار آن تبدیل وضعیت دیگر کارکنان شهرداری از پیمانی به رسمی آزمایشی نیز در دستور کار هسته گزینش قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۸۵ نفر از کارگرانی که در آزمون قبول شده‌اند، به صورت کار معین مشخص تبدیل وضعیت می‌شوند که حدودا ۳۵ نفر از آنان باقی مانده و مابقی به امور اداری ارجاع داده شده است. در کنار آن بحث تبدیل وضعیت پیمانی به آزمایشی نیز تاپان این هفته به امور اداری اعلام خواهد شد.

مدیر هسته گزینش شهرداری تأکید کرد: جهت اطلاع همکاران مرجع رسیدگی به شکایات در وهله اول هسته گزینش شهرداری تبریز است که پس از صدور رأی بدوی، در مرحله دوم تجدید نظر هیئت مرکزی گزینش وزارت کشور رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد و پس از آن نیز مطابق قانون، دیوان عدالت اداری مرجع نهایی رسیدگی به شکایات است.

وی افزود: همه افرادی که مدارک خود را تحویل داده‌اند، نگران رکود بحث تبدیل وضعیت خود نباشند، چرا که اسامی آنها در سیستم ثبت شده است و تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری اگر واجد شرایط باشند، تبدیل وضعیت می‌شوند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.