تولید در ایران خودرو تبریز از سر گرفته شد

تولید در کارخانه ایران خودرو تبریز از امروز سه شنبه از سر گرفته شد.

به گزارش آیرال خبر، کارکنان شرکت ایران خودرو تبریز از امروز برای افزایش تیراژ تولید و اعتلای صنعت کشور هم قسم شدند.

کارگران خطوط تولید در فضای دوستانه دوباره چرخ تولید این شرکت را در جهت سود آوری و رضایت مشتریان به حرکت در آوردند.‌

تولید ایران خودرو تبریز خانواده سمند و سورن است که امید است با افزایش تجاری سازی این محصول تعهدات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در اسرع وقت انجام شود.

این در حالی است که شرکت ایران خودرو تبریز توان تولید روزانه ۴۵۰ دستگاه انواع خودرو از جمله خانواده سمندو سورن را دارد و ظرفیت اسمی این شرکت تولید ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال است.

عدم تحقق تولید، خط قرمز ماست

در همین حال مدیرعامل ایران خودرو تبریز نیز در جلسه کاری با مسئولین استانی و نمایندگان و تشکل های کارگری در فرمانداری اسکو  پیرامون بررسی مسائل اخیر این شرکت گفت: تولید، خط قرمز کارگران و کارفرمایان و وظیفه اصلی ما تحقق تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

حمید حاجی زاد منصور افزود: کارکنان ایران خودرو تبریز، فرزندان سخت کوش و تلاشگر این مجموعه بزرگ صنعتی هستند که با تمام ظرفیت موجود، تولید را محقق  خواهند ساخت.

وی در رابطه با مسائل اخیر کارکنان گفت: طی صورتجلسه اخیر یکی از مطالبات مهم کارکنان طرح طبقه بندی مشاغل بود که این طرح از آبان ماه سال جاری اجرا شده و مابه التفاوت اجرای این طرح از ابتدای سال جاری محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تصریح کرد: بقیه موارد مربوط به کارکنان در فضای صمیمی و به دور از هر نوع حاشیه قابل گفتگو و مذاکره است.

حاجی زاد منصور در رابطه با شایعاتی همچون عدم پرداخت حقوق معوقه و تعطیلی شرکت که در فضای مجازی ایجاد شده بود، تأکید کرد: تمامی شائبه های موجود در فضای مجازی که اخیراً ایجاد شده کذب محض است و  بخش لجستیک ،  تخلیه و بارگیری این شرکت کاملا فعال بوده است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز  در پایان خاطرنشان کرد: انشالله با همدلی و همکاری صمیمانه و تلاش روز افزون بتوانیم تولید خودرو را به جایگاه واقعی خود رسانده و آینده این شرکت را در ذهن فرزندان خود ترسیم کنیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.