با حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری صورت گرفت؛

آغاز کاشت نهال در منازل شهروندان تبریزی

توسطتحریریه

اسفند 19 1400

با حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، طرح کاشت نهال در منازل شهروندان آغاز شد.

به گزارش آیرال خبر، اکبر امجدی در حاشیه مراسم کاشت نهال در منزل یکی از شهروندان، ترویج فرهنگ درختکاری را یکی از اهداف اصلی این طرح توصیف کرد و گفت: مسلما اصلی ترین محور توسعه فضای سبز شهری، علاقمندی، مشارکت و همکاری شهروندان در امر کاشت و حفظ درختان است.
وی افزود: بر این اساس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با توزیع نهال رایگان برای کاشت در منازل شهروندان، سعی دارد ضمن جلب رضایت این عزیزان، گامی مهم در راستای افزایش سرانه فضای سبز تنبریز بردارد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در خصوص نوع و کیفت نهالهای اهدایی نیز خاطرنشان کرد: این نهالها از نوع درختان میوه و سازگار با وضعیت آب و هوایی و جغرافیایی تبریز انتخاب و خریداری شده اند و عمدتا هم تلاش بر این است که نهالهای میوه هم بر اساس درخواست و علاقه آنان توزیع و کاشت شود.

امجدی در عین حال اظهار داشت: اقدامات مربوط به کاشت این نهالها کاملا کارشناسی و فنی است و یکی از زبده ترین کارشناسان سازمان مسوول این پروژه است تا در مراحل اجرای طرح مشکلی ایجاد نشود.
وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر اینکه کارشناسان ما در مراحل نگهداری این نهالها شهروندان را یاری خواهند کرد، کلنیک گیاه پزشکی سازمان نیز در حال راه اندازی است تا شهروندان را در کلیه مسائل مربوط به حفظ و نگهداری گل و گیاه منزلشان راهنمایی کنیم.
مدیرعامل سازمان در پایان، بار دیگر بر  رایگان بودن این خدمات تاکید کرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.