سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم توجه ویژه به ورودی‌های شهر در آستانه نوروز تاکید کرد و گفت: با توجه به همزمانی جشن‌های بزرگ اسلامی مانند مبعث و اعیاد شعبانیه با عید نوروز، افزایش نشاط اجتماعی باید مد نظر برنامه‌های فرهنگی شهرداری قرار گیرد.

به گزارش آیرال خبر، مهدی یوسفی در جمع مدیران شهرداری منطقه ۵ تبریز اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز ۱۴۰۱، لازم است نیروهای خدمات شهری به صورت ضربتی و شبانه‌روزی به انجام وظایف‌ خویش پرداخته و با شهری تمیز و پاک به استقبال بهار و عید نوروز برویم.
وی ادامه داد: توجه به نظافت و پاکسازی معابر، استفاده از پرچم و المان‌های مناسب و … در ورودی‌های شهر از اهمیت بسزایی برخوردار است و به نوعی اولین مناظری است که در بدو ورود گردشگران و میهمانان ظاهر می‌شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: در آستانه اعیاد مبعث و شعبانیه قرار گرفته‌ایم و به همین خاطر لازم است مناطق شهرداری تبریز با فضاسازی و برگزاری برنامه‌های مناسب، در ایجاد شور و شعف برای شهروندان عزیزمان اثرگذار باشند.
یوسفی همچنین گفت: از دیگر موارد ضروری، لکه‌گیری و آسفالت اساسی در معابر است که امیدواریم شهرداری منطقه ۵ علاوه بر پوشش سطح حوزه خود، یاریگر دیگر مناطق نیز باشد.
میرعلی‌اصغر نساج، شهردار منطقه ۵ تبریز نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این منطقه گفت: با تلاش پرسنل منطقه ۵، این حوزه به کارگاه بزرگ عمرانی کلانشهر تبریز تبدیل شده است.
وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده برای رفع موانع فنی پروژه‌های یاد شده، از تسریع در عملیات اجرایی تمام پروژه‌های در حال اجرا خبر داد.
نساج همچنین با اشاره به مصوبات کمیته استقبال از بهار شهرداری منطقه ۵، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای استقبال از بهار را تشریح کرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.