شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تلاش های شبانه روزی نیروهای خدمات شهری این منطقه در راستای حفظ سلامت شهری و تکریم حقوق شهروندی گفت.

به گزارش آیرال خبر، حسن گنجی فعالیت های صورت گرفته در حوزه خدمات شهری منطقه ۱۰ را در اسفند گذشته در قالب طرح استقبال از بهار در چند بخش توجه به زیبایی های بصری، جمع آوری انواع پسماندها، لکه گیری آسفالت، تعمیر و رنگ آمیزی باکس های زباله و عملیات تنظیف عنوان کرد و افزود: نیروهای خدمات شهری منطقه در چند حوزه مختلف اقدام به ارائه خدمات کرده و به صورت مستمر و شبانه روزی تمامی این اقدامات را در ایام نوروز نیز پیش می برند.
وی میزان انواع پسماندهای جمع آوری شده طی یکماه اخیر را سه هزار و ۳۳۵ تن عنوان کرد و گفت: طی اسفند ۱۴۰۰ نیروهای نواحی سه‌گانه معاونت خدمات شهری این منطقه، ۲۴۵ تن نخاله، ۱۸۵ تن لجن و بیش از دو هزار و ۹۰۰ تن زباله از معابر و محلات سطح حوزه جمع آوری کرده اند.
شهردار منطقه ۱۰ انجام عملیات لکه گیری در سطح محلات را طی مدت مذکور ۲۵۰ تن عنوان کرد و افزود: عملیات لکه گیری با آغاز فصل بهار و مساعد شدن شرایط جوی در سطح محلات آغاز شده و طبق برنامه و با مدنظر قرار دادن اولویت بندی‌ها و نیازسنجی‌های صورت گرفته عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت در معابر سطح حوزه در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه برخی از باکس‌های زباله سطح منطقه نیاز به تعمیر و رنگ‌آمیزی داشتند، اظهار کرد: در طرح استقبال از بهار و برای دستیابی هرچه بیشتر به زیبایی ظاهری خیابان های سطح حوزه، عملیات اصلاح و رنگ آمیزی ۴۳۰ باکس زباله توسط نیروهای خدمات شهری منطقه اجرا شد.
گنجی به اقدامات صورت گرفته در طول ایام تعطیل اشاره کرد و یادآور شد: تلاش کارگران حوزه خدمات منطقه ۱۰ برای پاکسازی محیط شهری، همچنان بدون وقفه تداوم دارد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.