در بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز مطرح شد؛

تاکید بر تسریع اجرای عملیات عمرانی و تکمیل پروژه بزرگ مقبره‌الشعرا

توسطتحریریه

اردیبهشت 7 1401

شهردار تبریز به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه مقبره‌الشعرا بازدید کرد.

به گزارش آیرال خبر، یعقوب هوشیار صبح امروز به همراه عابدین خرم، حکیمه غفوری ناظمی مدیرکل ارشاد اسلامی ، جمعی از مدیران شهرداری تبریز و نمایندگان میراث فرهنگی با حضور در مقبره‌الشعرا، از آخرین وضعیت این پروژه بازدید کرد.

در این بازدید بر تسریع اجرای عملیات عمرانی و تکمیل پروژه بزرگ مقبره‌الشعرا به عنوان یک میراث تاریخی و فرهنگی شهر تبریز و آماده‌سازی آن برای بازدید گردشگران و میهمانان تاکید شد.

بازدید از محوطه بیرونی و صفه‌های شمالی و جنوبی، فضای زیرزمین، مقبره استاد شهریار، مقبره قائم مقام فراهانی، محوطه امامزاده سید حمزه، خانه هنر، پارک و فضای سبز مجاور در دستور کار صبح امروز شهردار تبریز قرار گرفته بود.

در خلال این بازدید، جلسه‌ای نیز با حضور استاندار، شهردار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا در خصوص چگونگی تسریع اجرا، مرمت، بهسازی و تکمیل این پروژه‌ تبادل‌نظر شود.

مجموعه مقبره‌الشعرا از جمله پروژه‌های نیابتی است که شهرداری تبریز حضور فعالی در آن دارد. احداث صفه‌های شمالی و جنوبی مجموعه، تعویض و مرمت کف‌پوش‌های پارک مقبره‌الشعرا، ساماندهی ورودی این مجموعه، حذف انواع موانع فیزیکی و بصری، حصارزدایی و حذف نرده‌های محوطه پارک، ساماندهی سیستم‌های نورپردازی، تعمیر نیمکت‌ها و فضای سبز از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری تبریز در این مجموعه در حال انجام است.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.