استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ایجاد اکیپ نظارتی از مدارس دولتی و غیردولتی گفت: باید از افزایش هزینه ها در مدارس جلوگیری شده و شهریه ها به صورت ابلاغ مشخص به تمام مدارس ارائه شود تا اولیا با اطلاع از میزان شهریه ها اقدام به نام نویسی فرزندان خود کنند

به گزارش آیرال خبر، عابدین خرّم، شامگاه سه شنبه، ۲۲ شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، گفت: اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هنوز برآورد دقیقی از تعداد سرویس مدارس و قیمت مصوب در دست نیست، این وضعیت نگران کننده است.

وی ادامه داد: مهمترین بحث در شهرهای بزرگ بحث ترافیک است که باید به این موضوع طرح‌های مختلف از جمله تامین خودرو و طرح ترافیک ارائه شود.

وی فرمانداران را مکلف به پیگیری آخرین وضعیت سرویس مدارس کرد و گفت: اگر مدیرانی از این موضوع استنکاف کردند، شهرداران مسئول مستقیم پیگیری موضوع هستند.

خرّم گفت: باید در عرض یک هفته طرح‌های ترافیکی و سرویس مدارس به صورت کامل و قابل اجرا برای آمادگی بازگشایی مدارس مشخص و راهکار عملی ارائه شود و مسائل خرد مربوط به شهرستان تبریز نباید در جلسه تخصصی شورای استان مورد بحث قرار گیرد باید موضوعات در کارگروه منسجم شهرستانی پیگیری شوند.

وی ادامه داد: ۲ مساله اصلی در رابطه با قیمت‌های که از اولیا در مدارس حتی دولتی مطالبه می‌شود و بی نظمی در مدارس غیرانتفاعی باید مورد بررسی جدی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی از رسانه‌ها  به خصوص صدا و سیما خواست برای آمادگی ذهنی و عملی برای بازگشایی مدارس اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهند تا دچار عقب افتادگی نشویم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.