دیدار

شهردار تبریز به همراه دبیر شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان حسین آقایی و اصغر برمر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آیرال خبر، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان حسین آقایی و اصغر برمر دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، عزت و اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس معرفی کرد.

یعقوب هوشیار اظهار کرد: به برکت خون پاک شهدا، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان حسین آقایی و اصغر برمر قدردانی کرد.

شهید حسین آقایی متولد یکم فروردین سال 1340 در تبریز در تاریخ سیزده دی ماه سال 1362 به شهادت رسید و شهید اصغر برمر متولد بیستم اسفند  سال 1339 در تبریز در تاریخ پانزدهم آبان سال 1362 در خاک عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.