آیرال خبر در پی انتشار فیلمی از دستگیری یک زن در مقابل مصلی تبریز در رسانه‌های معاند و بست آن به بعد از نماز جمعه روز گذشته، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی توضیحاتی درباره زمان دقیق دلیل این این دستگیری عنوان کرد.

سرهنگ هاشم شعفی، اظهار کرد: زمان دقیق دستگیری این زن که در فیلم‌های منتشرشده در روز گذشته وجود دارد، مربوط به اغتشاشات ۳۱ شهریورماه بوده و این زن نیز یکی از لیدرهای اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی افزود: این لیدر زن، مقابل مصلای شهر تبریز توسط ماموران انتظامی شناسایی شده و توسط ماموران زن انتظامی حاضر در محل به سمت خودروی انتظامی هدایت می‌شود اما این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش می‌کرد تا مردم را تحریک و به حمایت از خود با شعارهای هنجارشکنانه وادار کند که مردم توجهی نکرده و تصاویر هم گویای همین موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: انتشار این فیلم در فضای مجازی و رسانه‌های معاند یکی از نشانه‌های دیگر شکست دشمنان اسلام و انقلاب بوده و این امر ناشی از ناکامی آن‌ها برای تحریک افکار عمومی در تبریز است.

شعفی تاکید کرد: استفاده از عنوان دختر تبریزی برای این زن اغتشاشگر و یکی از لیدرهای آشوبگران از جمله عملیات روانی رسانه‌های معاند بوده و طی روزهای اخیر مردم شهرستان‌های استان و به خصوص تبریز به فراخوان‌های متعدد رسانه‌های معاند و ضد ایرانی برای برپایی تجمعات اعتراضی و ساختارشکنانه توجهی نکردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان عدم توجه مردم به فراخوان‌های معاند، موجب عصبانیت رسانه‌های معاند شده است، گفت: رسانه‌های معاند با انتشار فیلم‌های تقطیع شده درصدد تحریک افکار عمومی هستند.

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.