مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران از احداث بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی هوشمند با ظرفیت بیش از سه هزار خودرو در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در محدوده منطقه 20 خبر داد.

آیرال خبر به نقل فارس مهدی شریفیان، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران اظهار کرد: به دنبال تکمیل سیاست‌های مدیریت شهری تهران مبنی بر ادامه نهضت پارکینگ سازی در کلانشهر تهران و کاهش مشکلات ترافیکی محله ها به ویژه نقاط پر تردد شهری، با همکاری شهرداری منطقه 20 تهران، به زودی عملیات احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی هوشمند کشور با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در فضایی به مساحت 26 هزار متر مربع در ضلع جنوب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز می‌شود.
وی افزود: این پارکینگ طبقاتی در هفت طبقه شامل چهار طبقه زیر زمین به صورت پارکینگ و سه طبقه بالایی با کاربری تجاری و فروشگاهی احداث خواهد شد که می تواند سهم به سزایی در تامین سرانه های حمل و نقلی پایتخت داشته باشد.
شریفیان افزود: هم اکنون مقدمات کار از جمله شناسایی پیمانکار و محاسبات اولیه پروژه انجام شده است و به زودی ضمن عقد تفاهم نامه و توافقات لازم کلنگ احداث این ابر پروژه به زمین زده خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.