مریم هاشمی با اشاره به شالکه جوان تیم خود می‌گوید اگر خطاهای انفرادی بازیکنان کاهش پیدا کند، این تیم می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش آیرال به نقل ایسنا، سه هفته از لیگ برتر والیبال زنان گذشته است و تیم سایپا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

مریم هاشمی، سرمربی تیم سایپا در مورد عملکرد تیم خود در سه هفته اول به ایسنا گفت: تیم ما امسال شاکله جدیدی دارد و بیشتر از بازیکنان جوان و نوجوان به علاوه چند بزرگسال تشکیل شده است. خوشبختانه در بازی دوم و سوم خیلی بهتر ظاهر شدیم. در بازی اول کمی ناهماهنگی داشتیم. البته در بازی دوم هم این مشکل تا حدودی وجود داشت اما در بازی سوم خیلی راضی بودم.

او در ادامه افزود: بیشتر روی خطای انفرادی تیم خودمان کار می‌کنیم تا تیم‌های دیگر. اگر این را کاهش بدهیم فکر می‌کنم عملکرد موفقی برای ادامه لیگ داشته باشیم.

هاشمی در مورد به کارگیری بازیکنان نوجوان و جوان در تیم خود، بیان کرد: بازیکنان جوان و نوجوان کاملا هدفمند هستند و دوست دارند قهرمان شوند. این خیلی به تیم ما کمک می‌کند اما بالاخره تجربه بازیکنان ملی‌پوش خیلی بیشتر است. سعی می‌کنیم خطاهای انفرادی بازیکنان را پایین‌تر بیاوریم تا عملکرد بهتری داشته باشند.

او در این مورد افزود: امیدواریم امسال یک سکوی خوب بگیریم چون بازیکنان ما عالی هستند و مقداری به کاهش اشتباه و هماهنگی نیاز دارند. این هماهنگی کمی زمان می‌برد. البته هدف اصلی ما مرحله پلی‌آف است که عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم زنان سایپا به تیم‌های مدعی در لیگ برتر والیبال زنان اشاره و بیان کرد: پیکان، ذوب‌آهن و سریک واقعا در این سه هفته خوب کار کرده‌اند. فکر می‌کنم این سه تیم کاملا در کورس قهرمانی با هم رقابت می‌کنند. ما هفته آینده با سریک بازی داریم که شاید عیار واقعی تیم ما در این چند مسابقه مشخص شود. البته مس رفسنجان هم تیم خوبی است و فکر می‌کنم در دور برگشت بهتر کار کند.

او در مورد وضعیت استانداردسازی سالن‌های مسابقه بیان کرد: ما در سال فدراسیون والیبال میزبانی می‌کنیم که کاملا استاندارد است. دو شهر دیگر که رفته‌ایم مشکل خاصی نداشتند چون ناظر از قبل چک می‌کند و اگر مواردی باشد عنوان می‌کنیم.

هاشمی در پایان گفت: امیدوارم مسابقات در ادامه لیگ خیلی خوب برگزار شود و با حمایتی که سایپا از ما انجام می‌دهد، بتوانیم در رتبه‌ای خوب و حتی قهرمانی قرار بگیریم.

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.